חתונה יכולה הרבה פעמים להיות עסק לא זול בכלל, ובפרט שמלות כלה מעוצבות – כלה אשר מעוניינת להתחתן בשמלה שעוצבה במיוחד על ידי מעצבי שמלות כלה מובילים צריכה בדרך כלל להשלים עם העובדה כי מדובר בהוצאה לא קטנה.
למרות שקיימת סיבה טובה למחירים הגבוהים של שמלות כלה המעוצבות על ידי מעצבים מובילים (עיצוב אישי של שמלה דורש המון זמן, ריכוז, ידע, תשומת לב וכו', אבל לא ניכנס לזה כאן…), אין סיבה עקרונית שלא כל הנשים יוכלו ליהנות משמלת כלה מעוצבת ומרהיבה.

שמלות כלה בתל אביב

שמלות כלה בתל אביב מול הפריפריה – להנגיש את האופנה לכולן

ביקור בסלון כלות ממוצע בצפון או מרכז תל אביב יבהיר מיד למה הכוונה ב"הוצאה לא קטנה" עבור שמלת כלה. אבל אפשר גם אחרת – במקביל לתחום של שמלות כלה מעוצבות ויקרות יחסית, ניתן להציע גם מגוון עיצובים לא פחות אסתטיים ויצירתיים, אשר יהיו זמינים ונגישים (מבחינת המחיר) לכל הכלות בארץ – במרכז ובפריפריה, כלות מהאלפיון העליון או ממעמד הביניים, צעירות ומבוגרות ובאופן כללי – כל אישה המתחתנת תוכל להרשות לעצמה לעשות זאת בשמלת כלה מעוצבת של עובד כהן.

הקולקציה הזו של שמלות כלה מעוצבות אך ברות השגה לכולן צפויה להיות מוכנה עוד השנה, לקראת עונת האירועים הקרובה. בתקווה, בקרוב נתחיל למכור שמלות אלו גם בפריפריה, ולא רק במרכז, וכך נאפשר לכולן כולל כולן ליהנות משמלות כלה מיוחדות במחירים נוחים.