בשנים האחרונות הרבה מאוד כלות הן נועזות הרבה יותר ממה שהיה בעבר – אנחנו רואים לא מעט כלות שמעוניינות בשמלת כלה עם שסעים עמוקים שחושפים את עור הרגליים כמעט עד המותניים, וגם לא מעט שמלות כלה קיציות צמודות עם מחשופים עמוקים, תחרה במקומות פרובוקטיביים וכו'.

אני אישית מברך על המגמה הזו, בעיקר מפני שהיא מצהירה כי נועזות וחשיפה של מעט יותר עור ממה שמקובל היה בעבר הם סגנונות בעלי ערך אופנתי לכל דבר ועניין. הסגנונות האלו מאזנים את השמרנות ומעצימים את הנשים, אשר מרגישות שביום החתונה שלהן מותר להן לעשות את מה שנתפס בעיניהן כיפה ואסתטי, גם אם כמה דודות או מכרים רחוקים עלולים לעקם את האף. לכל הנשים האלו אני אומר – שאפו!

 

בעקבות הטרנד הזה מגיעות אלי לא מעט כלות נרגשות שמעוניינות גם כן בשמלת כלה יחסית נועזת, כזו אשר תאפשר להן להציג את הנתונים הטבעיים המרשימים שלהן דווקא ביום הכי חשוב בחייהן, ביום בו הן עומדות תחת אור הזרקורים ובמרכז הבמה.

אך רבות מהן אינן יודעות בדיוק עד כמה נועזת הן מעוניינות שהשמלה שלהן תהיה – האם ללכת על שמלה מעט פרובוקטיבית שמגרה את הדמיון אך נשארת על קו הגבול שבין שמרנות לנועזות או האם ללכת עד הסוף ולהתחתן בשמלה פרובוקטיבית ממש אשר תאתגר את המוזמנים, תגרום לכמה הרמות גבה, לא מעט מבטים שיהיו נעוצים בהן לאורך כל הערב ורושם בלתי נשכח?

כמובן שאין תשובה אחת וחד משמעית לשאלות האלו. כל אחת ומה שמתאים לה. בגדול, אני ממליץ לנשים שמתלבטות בהקשר זה לא להתרחק יותר מדי מהאופן בו הן נוהגות להתלבש ביומיום, או כאשר הן יוצאות לבלות או לאירועים חגיגיים כמוזמנות. אם את לא רגילה ללכת עם שמלות חושפניות ופרובוקטיביות, החתונה שלך זה כנראה לא הזמן הכי טוב להתחיל. חשוב יותר שתרגישי בנוח בזמן החתונה מאשר שתוציאי לאנשים את העיניים, ואם את לא רגילה להתלבש חושפני, כנראה שלא תרגישי בנוח גם בשמלת כלה נועזת במיוחד.

עם זאת, את לא צריכה לחשוש יותר מדי – זוהי החתונה שלך, את המלכה כאן לפחות ליום אחד. אם את רוצה לחשוף מעט יותר עור, להתהדר בשמלת כלה נועזת ואפילו קצת פרובוקטיבית, לכי על זה. בשביל מה משקיעים בחתונה אם לא בשביל להגשים חלומות?…