במהלך הקריירה שלי עבדתי כבר עם אינספור כלות. זה מבחינתי אחד החלקים הכי מעניינים ומהנים בעבודה שלי – הזכות ללוות מישהי במהלך חודשי ההכנה ליום הכי מרגש בחיים שלה, ואז לראות אותה צועדת לחופה בשמלה עליה עבדנו קשה כל כך – גם אני וגם היא.

כן, אצלי גם הכלות עובדות – אני מתייעץ איתן המון בנוגע לכל פרט ופרט קטן בשמלה, במידה והן לא יודעות מה הן רוצות ומתפזרות לאלף כיוונים שונים אני מבקש מהן לעשות קצת עבודת תחקיר מקדימה על מנת לקבל רעיונות ולתפוס כיוון מסוים וכו'. כמובן שעבורן מדובר בעבודה הכי מהנה בה הן עבדו – לחקור בנוגע לשמלת הכלה האולטימטיבית מבחינתן ולשתף איתי פעולה בעת שאנחנו מעצבים ועובדים יחד על הדגם.

 

מי הכלות שהכי כיף לעבוד איתן ומה לעשות כדי להיות כזו?

מכיוון שעבדתי כבר עם כל כך הרבה כלות וזכיתי לחוות את הקריזות, וגם את הכישרונות החבויים של רבות מהן, אני יכול להעיד שישנן כלות מסוימות שפשוט עושות לי את היום, את השבוע ואת כל השנה. לפעמים יש כלות שפשוט כיף לעבוד איתן, מכל בחינה אפשרית – הישיבות איתן קלילות וזורמות, יש חילופי רעיונות פוריים ומכל פגישה שנינו יוצאים מועצמים – היא מרגישה כמו מעצבת שמלות כלה בכבודה ובעצמה ואני מרגיש מועשר ומועצם מההשראה שהיא העניקה לי.

ולמה אני מספר את כל זה? כדי שאם קוראות את הפוסט הזה כלות עתידיות ששוקלות לעבוד איתי ולהזמין ממני שמלת כלה בעיצוב אישי, חשוב לי שתצאו מהקריאה הזו עם כמה תובנות – דבר ראשון, התהליך שלנו יהיה אופטימאלי אם את תסכימי להיכנס ולהתעמק בו גם את, לפחות קצת. רוב הכלות רוצות להיות מעורבות בתהליך בכל מקרה, אבל חשוב לומר זאת. דבר שני, לכל אותן כלות שאיתן היה לי הכי כיף לעבוד יש משהו אחד אשר משותף לכולן – הן לקחו את החתונה בקלילות והחליטו עם עצמן ועם בן זוגם שליהנות משלב התכנון של החתונה חשוב לא פחות מהחתונה עצמה. לכן הן הגיעו לפגישות איתי ברוח טובה ובלי לחץ, לכן גם תהליך העבודה המשותפת שנוצר היה פורה ומעצים וכמובן – השמלה שיצאה בסופו של דבר הייתה מעלפת, והתאימה לאותה כלה כמו כפפה ליד. אני מאחל לכל כלה שתתנהל בצורה כזו בשלב תכנון החתונה שלה – זה יהיה הרבה יותר נעים ומהנה עבורה ועבור בעלה לעתיד, וזה גם יהיה פרודוקטיבי יותר מבחינתי.