אחד המוטיבים החזקים בתחום של שמלות כלה 2017 הוא שמלות מלאות גלאם, הדר ונוכחות. שמלות כלה "בועטות" ממש, שלא משאירות אף אורח באירוע אדיש להן.

ניתן לראות לא מעט שמלות כלה זוהרות ובולטות לעין בקולקציה החדשה של עובד כהן, אחד ממעצבי שמלות הכלה המובילים בישראל, לצד גם לא מעט שמלות מסוגננות ומאופקות יותר, בעלות מראה "נקי" יותר.

שמלות כלה

שמלות כלה נפוחות, זוהרות, ונוצצות – הכלה ככוכבת הבלתי מעורערת של האירוע

כפי שכהן מעיד בעצמו, הקולקציה שלו עבור שמלות כלה 2017 מגוונת ומכילה סגנונות שונים ואפילו מנוגדים, מהשמלות האלגנטיות, המאופקות והנקיות ביותר ועד לשמלות כלה נפוחות ונוצצות אשר תופסות מיד את העין.

אלו האחרונות, אותן שמלות כלה נוצצות מהן לא ניתן להתעלם, מיועדות בראש ובראשונה על מנת לגרום לכלה עצמה להרגיש ככוכבת הכי גדולה בעולם, ביום הגדול שלה. גם כהן עצמו רואה בכך סוג של שליחות – הלקוחות שלו הן כלות ביום החשוב ביותר בחייהן, ורבות מהן מעוניינות בשמלה שתגרום להן להיראות כאילו הגיעו עכשיו מהשטיח האדום בהוליווד – זוהרות, נוצצות, יפיפיות ומלאות "גלאם". שמלות שמאפשרות לכלה לתת שואו של ממש.

את ההשראה לשמלות הכלה מלאות הנוכחות האלו מקבל כהן ממגוון רפרנסים שונים להם הוא מתוודע במהלך נסיעותיו ועיסוקו בתחום כמעצב נחשב, כאשר ניתן לנחש כי במסגרת כך גם הכוכבות של הוליווד תורמות את הרושם שלהן…

בכל מקרה, המטרה היא ברורה – לגרום לכל כלה וכלה להרגיש ככוכבת הגדולה ביותר בעולם, ביום חתונתה…

שמלות כלה נפוחות