מאמרים / שמלות כלה למכירה

שמלות כלה למכירה

החתונה בפתח, ואת לבטח מתרגשת אבל רגע, השאלה היא היכן אוכל למצוא שמלות כלה למכירה? ומה התקציב שיכול לעמוד לרשותי? האם הוא יספיק? יש כאלה שמעדיפות לשכור את השמלה לאירוע, אבל אם המחיר של השמלה הוא כמעט זהה למחיר קנייתה, אולי בסופו של דבר תרכשי אותה ותוכלו למכור אותה. יש הרבה שיקולים לגבי שמלות כלה למכירה כמו המחירים של סלוני הכלות השונים, האם חשוב לך שהדגם יהיה עדכני לפי האופנה? או שרק אם השמלה תהלום את ממדי גופך? לכל אלה ישנם כמה טיפים שכדאי לדעת אותם לפני שתכתתי רגליים בחיפוש אחר שמלות כלה.שמלות כלה

כמה רחוק את מוכנה לנסוע עבור רכישת שמלת כלה?

אחד השיקולים של הרבה כלות זה, עד היכן הם מוכנות לנסוע על מנת למצוא שמלות כלה למכירה? יש כאלה שיעדיפו למצוא סלוני כלות בעיר מרכזית כמו תל אביב ששם יוכלו למצוא את כל מה שהן רוצות, הן מבחינת ההיצע והן מבחינת המחיר. האמת, שעדיף למצוא מקום בו מרוכזים סטודיו לכלות כך, שיהיה הרבה יותר קל להיות בטוחים לגבי השמלה שתרכשו כי שם יש הכול. כל הסלונים לכלות שתבקרי בהם, המוכרות ישאלו את הסגנון שאת מעוניינת בו, ואם אינך בטוחה, הן תתאמנה את השמלות למידות וממדי גופך ולבטח ימצאו לך שמלת כלה שתחמיא לך. כדאי כי לא תצאי בגפך, במסע החיפוש הזה, הרי הבחירה וההחלטה היא חשובה, ובל שלא תתייעצי עם חברה טובה או אימא שתתלווה אלייך לחיפוש שמלת הכלולות שלך.

לגבש דעה לגבי דגם שמלת כלה, לפני שתצאי לחפש אחת

אם תהיה לך דעה מגובשת, כדאי לך יותר, כי כבר תדעי בדיוק את הסגנון של שמלת הכלה בה את מעוניינת. הבעיה עם סלוני הכלות שמרקוב דגמים קשה לבחור, אם כבר את יודעת לפי מגזינים של כלות שעלעלת בהם קודם צאתך לחיפוש אחר שמלת הכלולות המיוחלת, הבחירה תהיה הרבה יותר ממוקדת וקלה. בררי מחירים לפני שתמדדי שמלות כלה על מנת שהתקציב יהיה תואם. היום שמלות כלה יכולות לעלות בסביבות 4,000-9,000 ש"ח שמלות כלה של מעצבים יכולות לעלות גם כמה עשרות אלפי שקלים, אבל לרובנו את הסכומים הללו ואנחנו יכולות להסתפק בשמלת כלה יפהפייה במחיר סביר בהחלט.