מאמרים / שמלות כלה במחירים זולים

שמלות כלה במחירים זולים

שמלות כלה היא נישת לבוש עשירה בעיצובים, מעודכנת בהתאם לטרנדים עכשווים, ומוצעת בקשת מחירים רחבה ומאפשרת. לרוב אנו רגילים לחשוב ששמלות כלה צריכות גם להיות יקרות מאד, ורבים ורבות אכן משקיעים הון אישי ניכר ברכישת שמלת החלומות. אבל זה לא הכרחי, ישנן מספר דרכים אשר מאפשרות להופיע ביום חגכן יפות כפי שאתן רוצות אך מבלי לחרוג מגבולות התקציב שלכן. שמלות כלה זולות אפשר להשיג באמצעות רכישת שמלת כלה מיד שניה, זוהי שמלת שנוקתה וניראת כחדשה, ובנוסף ניתן כמובן להתאים אותה במקצה שיפורים לגוף הכלה כך שהשמלה לא תחשוף לרגע את עברה הקודם, ותיראה כשמלה שנתפרה במיוחד לפי מידותיה של הכלה.

קולקציות משנים שעברו

אפשרות נוספת ואטרקטיבית למציאת שמלת כלה חלומית בעלות מופחתחת נמצאת בסטודיו של מעצב שמלות הכלה הפורה בעיצוביו ותפוקותו. בחנות או סטודיו של מעצב מוכר כמו עובד כהן תוכלו למצוא עיצובים של קולקציות משנה שעברה, נכון מדובר במצאי קטן יחסית של מה שנותר וטרם נמכר, אך בשל מומחיות המעצב אתם יכולות להיות בטוחות שמדובר בשמלות עשירות בבדים ובתפירה עילית, ורק בשל היותן מקולקצית השנה שעברה מחירן נמוך באופן ניכר ממחירי הקולקציה העכשווית, ומהמחירים המבוקשים בבית עיצוב עילי של שמלות כלה. שמלות כלה במחירים זולים מאפשרים לך להיראות מושלמת באירוע החד פעמי, אך לשלם פחות מהנהוג מבלי להתפשר.

השכרת שמלות כלה ועוד

פתרון נוסף אפשרי הוא של השכרת שמלת כלה, גם כאן ההשכרה היא של שמלה במצב מעולה שלא ניראים עליה סימני השימושים הקודמים. שמלת כלה בהשכרה כוללת גם עלות של ניקוי לאחר השימוש, ובחלק מהמקומות תוכלו להחליט בתום האירוע האם תרצו לשמור את השמלה לזיכרון יקר בארונכם ולא להחזירה או להחזירה ואז לשלם רק את עלות השכרה מוקטנת מעלות רכישה. בנוסף תמצאו בחלק מבתי הממכר של שמלות כלה אפשרות של מכירת שמלת הכלה שלכן בתום השימוש, ושוק ערני של יד שניה. שמלות כלה בזול קיימות במבחר גדול של דגמים, מידות, שפות עיצוב, ואפשרות התאמה ותפירות. אם אתן מעוניינות במקסימום תמורה של מראה מהודק, אופנתי, ומחמיא, ובעלות נוחה ולא מאיימת, כדאי לכם לבדוק אופציות אלו של שמלות כלה במחירים אטרקטיביים במיוחד.