מאמרים / טרנד המראה החשוף לשמלות כלה ב 2017

טרנד המראה החשוף לשמלות כלה ב 2017

השנה רק התחילה אבל כבר ניתן להצביע על מספר מגמות וטרנדים אשר צפויים לככב בעולם שמלות הכלה 2017. אחד מאותם טרנדים המסתמנים בבירור הוא המראה החשוף – שמלות כלה נועזות עם שסעים עמוקים יחסית ומראה סקסי. בעוד קיימת קונספציה מסוימת לפיה מראה הכלה אמור להיות צנוע וחסוד, כלות רבות מעדיפות לאחרונה בדיוק את הכיוון ההפוך. הטריק הוא כמובן ליצור מראה נועז וסקסי, אך שעדיין שומר על האלגנטיות והיוקרה של הכלה ככוכבת של האירוע.

שמלות כלה 2017

שימוש בהרבה בד מסביב למפתחים ושמלות כלה תחרה

אחת הדרכים בהן משלבים מעצבי שמלות כלה מנוסים בין מראה חשוף ונועז לבין שמירה על אלגנטיות ואפילו מעט מסתוריות, היא באמצעות שימוש בהרבה בד מסביב לאזורים החשופים. לכן ניתן למצוא בדגמים רבים של מעצבי שמלות כלה מובילים מפתחים קדמיים ושסעים אשר אינם בהכרח צמודים לגוף, אלא מוקפים בבד אשר מתנפנף בעת שהכלה נמצאת בתנועה. התוצאה המתקבלת היא מראה "טיזרי", כזה אשר חושף את עור הגוף לשנייה אחת, ומסתיר אותו עם בד בשנייה שלאחר מכן.

דרך נוספת לשלב בין מראה חשוף ומסוגנן היא שימוש בתחרה. שמלות כלה עם תחרה היו פופולאריות מאז ומתמיד, אך ייתכן כי השנה הן יככבו במיוחד. על ידי שילוב תחרות מסוגים שונים במקומות שונים באותה שמלת כלה ניתן ליצור מראה סקסי במיוחד, בלי באמת לחשוף יותר מדי מעור הגוף.

 

כלות נועזות שאוהבות את המראה החשוף – למה לא?

הטרנד המסתמן של שמלות כלה חשופות ונועזות יותר לא התחיל משום מקום – כבר כמה שנים שניתן לראות סימנים למגמה זו, אשר לא התחילה בעולם החתונות ושמלות הכלה, אלא דווקא בעולם הבידור, החל מהוליווד ועד לזמרות מובילות דוגמת ביונסה.

שמלות כלה 2017

למרות ביקורת שנשמעת לעיתים מצד גורמים שונים, אין כל סיבה שהכלה לא תתאפיין במראה נועז ומעט חשוף, אם היא אוהבת את המראה הזה. לנשים רבות רגליים ארוכות וחטובות, עור חלק ואסתטי וכו'. אם זה המצב, והן מעוניינות במראה נועז יותר ביום הגדול שלהן, אין כל סיבה שבעולם שלא יקבלו את שמלת הכלה המתאימה שתאפשר להן להתבטא.