מאמרים / הדרכה בבחירת שמלת כלה

הדרכה בבחירת שמלת כלה

לקראת החתונה צריך להחליט ולבצע שורה של החלטות, ואחת מהן היא תפירת שמלת כלה. צריך לקבל החלטה על איזה סגנון שמלה הולכים. כל כלה צריכה להחליט בהתאם למבנה גופה, לצרכים שלה ולטעמה. כלות מהמגזר הדתי תרצינה שמלות כלה צנועות ולא חשופות, כלות חילוניות תרצינה, לעיתים, שמלות עם מחשופים נדיבים, לעיתים המחשופים יהיו קדמיים, ולעיתים מה שיישארו חשופים אלו הגב והכתפיים, לעיתים גם וגם. בנוסף, ישנם סגנונות רבים נוספים של שמלות.

הדרכה בבחירת שמלת כלה

תכנון יצירתי

לאחר בחירת הדגם צריך למצוא מקום לתפירה. עובד כהן מעצב מנוסה ומקצועי שתכנן ותפר את כל מירב הסגנונות של שמלות חתן כלה, אבל תמיד הוא פתוח לשמוע רעיונות חדשים, ותמיד הוא מנסה לחדש, ולכן כלות רבות מגיעות אליו על מנת לתכנן יחד את השמלות לערב החתונה. כל העיצוב נעשה עם מחשבה יצירתית גדולה, ותפירת השמלות היא תפירת עילית באיכות גבוהה מאוד ועם גימור מושלם.

הכנת השמלה

השלב הבא הוא הגעה לבית האפנה Opera איב של עובד כהן , ושם להתחיל בתכנון ראשוני ובמדידות לקראת תפירת השמלה. בעת התכנון צריך לבחור את הבד, את האביזרים הנלווים כמו שובלי שמלה, הינומות, עליוניות, חצאיות במידת הצורך, חגורות משי או אחרות ועוד. כל האביזרים המשלימים יתווספו לקראת סיום התפירה, אבל המחשבה עליהם צריכה להיעשות כבר בשלב הזה.

אורח רוח בזמן המדידות

תפירת שמלה נעשית עם הרבה מדידות ותוך כדי מתן תשומת לב גדולה על ידי המעצבים והתופרים, ולכן, הכלה צריכה להצטייד בהרבה סבלנות ואורח רוח. היא צריכה להתחיל בתהליך מספר חודשים לפני יום האירוע כדי לא להיכנס ללחץ זמן, ועל מנת לאפשר לתופרים לעשות עבודה טובה ואיכותית. היא תצטרך להגיע מספר פעמים לסטודיו לצורך מדידות חוזרות ונשנות.

שם ומוניטין

עובד כהן הוא מעצב בעל שם ומוניטין משובח בתחום של עיצוב שמלות כלה, ושמו הולך לפניו גם בגלל היכולות שלו להבין את נפש הכלות, להרגיע אותן ממתחים מיותרים, ולתת פתרונות בזמן אמת. כלות רבות מעוניינות להיראות במיטבן בשמלה מתאימה ויפה, ובטחונו העצמי הרב בכישוריו לתפור את השמלה הזאת ירגיע אותן, וייתן להם את הביטחון העצמי הדרוש להן.