מאמרים / עיצוב שמלות לכלות

עיצוב שמלות לכלות

כל שנה נערכות חתונות רבות, וכל אירוע חתונה הוא פרויקט מורכב שמחייב שירותים שונים של בעלי מקצוע בתחום, ולכן, יש המון נותני שירותים בתחום הנ"ל, ואחד החשובים שבהם הוא נושא של עיצוב שמלות כלה. הנושא הזה מאוד רגיש אצל הכלות לעתיד, מאחר ויש לו זיקה מיידית למראה הכלה ולרצון שלה להיראות במיטבה עם השמלה הלבנה. עובד כהן הוא מעצב על בישראל ואחד מהבולטים בעיצוב שמלות לכלות.

בחירת השמלה

תהליך עיצוב השמלה ותפירתה צריך להיעשות בשלבים מסודרים, ותכנון וביצוע נכון יביא לעיצוב שמלה מרהיב ביופיו. הכלה צריכה לראות את הקולקציה הגדולה של עובד כהן, ולשם כך, היא צריכה להיכנס לאתר האינטרנט שלו ולהגיע לבית האפנה Opera איב שנמצא בחולון. מתוך עשרות השמלות שנמצאות היא תוכל לראות כאלו שמתאימות לטעמה וצרכיה, ולבקש מהמעצב לעצב אחת דומה לה.

תהליך העבודה

בשלב הפגישה הראשונית תפרוש הכלה את בקשותיה ואת החזון שעל פיו היא רואה את השמלה שתלבש, ולאחר מכן, יציג המעצב את דעותיו לגבי סוג השמלה המתאים, כאשר הוא מכניס שיקולים כמו גזרת הכלה, הסגנון המועדף עליה, ועוד. לאחר מכן, יתחיל שלב התפירה, שראשיתו במדידות ראשוניות. יהיה צורך במדידות חוזרות ונשנות שיימשכו זמן מה, ולכן, נדרשת סבלנות רבה מצד הכלה.

איכות תפירה וגימור

התפירה של שמלות הכלה מאוד מוקפדת והגימור הינו מושלם , ולכן, כל השמלות מבית האופנה Opera איב הינן ברמה גבוהה, וכל אחד יכול להבחין באיכותן. עובד כהן הינו מעצב יצירתי וברוך כישרון אשר אינו מהסס לחדש דברים, ובנוסף, מוכן לקבל עצות, ורעיונות מלקוחות. יש טביעת יד ברורה בסגנון העיצוב שלו, וכלות רבות אוהבות אותו.

תוספות חינניות

היצירתיות של עובד כהן בעיצוב השמלות לכלות מתבטאת גם בתוספות קישוט שונות שהוא מצרף לבדים או לשמלות. במקרים רבים יש תוספות של חרוזים, נוצות, מטבעות, קריסטלים ועוד, וכל אלו מעשירות את מראה השמלות ומעניקות להן מראה ייחודי ורענן. יש הקפדה מוחלטת על לוח זמנים קשיח במהלך התפירה, והכלה תוכל לפנות בכל שלב , ולבקש שינויים שונים, ובמידת האפשר והצורך, הם יתבצעו.