מאמרים / חשוב לדעת בבחירת שמלות לחתונה

חשוב לדעת בבחירת שמלות לחתונה

איך לבחור שמלת כלה לחתונה? אחת המטלות החשובות שעומדות בפני כל כלה, או בנות המשפחה, היא בחירת שמלת הכלה או לבנות המשפחה שמלות לחתונה (שמלות ערב) שעמה היא מופיעה לחתונה. השמלה היא פריט הלבוש הבולט והמשמעותי ביותר אצל הכלה, ולכן, יש חשיבות עצומה לבחירה נכונה. הכלה צריכה להרגיש נינוחה, אבל גם זוהרת ועם נוכחות, ועיצוב שמלה טוב ייחד אותה מאוד. עובד כהן הוא מעצב ותיק ומנוסה שיש לו מוניטין גדול מאוד בקרב כלות רבות, וכדאי לכל אחת שמתחתנת לבדוק את האפשרות לתפור את השמלה אצלו, בבית האופנה איב בחולון.

איך מתקשרים?

כדאי להיכנס לאתר של עובד כהן ולראות את מבחר השמלות שנמצאות בו. האתר ידידותי מאוד למשתמש ומושקע, וכל אחת יכולה למצוא את השמלה שמתאימה לה ולגזרתה. יש שמלות קלאסיות שצמודות לגוף, יש מנופחות, יש שמלות עם גזרה מתרחבת, ועוד. הכלה צריכה לראות אם קו העיצוב של עובד כהן מתאים לסגנון שלה, ואחר כך לבחור את הדגם המתאים ביותר ,להתקשר ולהגיע לפגישה בבית האופנה. עובדי המקום והמעצבים ישבו עם הכלה על כוס קפה, ויתכננו יחד את השמלה העתידית.

איך בודקים איכות ומוניטין?

איכות התפירה של תופרות בית האופנה איב ניכרת בכל שמלה ושמלה, ועובדה זאת, כמו רבות אחרות, תורמת למוניטין ולשמו הטוב של המעצב. ניתן להוסיף לזה את התכנון המיוחד של השמלות, את השימוש בכל מיני אביזרים וקישוטים, את פרטי הלבוש הנוספים כמו הינומות, חצאיות שיפון, עליוניות, את הבדים שמהם תופרים את השמלות ועוד, ומגיעים לסיבה שגורמת לעובד כהן להיות אחד מהמעצבים הבולטים בישראל. כלות רבות תפרו אצלו את השמלות, שלהן והרבה אחרות ירצו לעשות כך.

איך לבחור שמלה?

בבית האופנה איב ניתן לראות מבחר גדול של שמלות, בנוסף יש כמות גדולה של מגזינים בנושא, וניתן לראות בהם מגוון גדול של שמלות, ולבחור מתוכם דגם שמלה לתפירה. יש לקחת בחשבון שתפירת השמלה מחייבת זמן ארוך, ולכן, צריך להקדים ולהתחיל בתהליך מספר חודשים לפני מועד החופה. יהיה צורך בסבלנות רבה מצד הכלה, ובמספר מדידות, עד שהשמלה תהיה מונחת היטב על הגוף. המעצבים והתופרים יעשו הכול כדי שהכלה תיראה במיטבה בטקס החשוב בחייה.