מאמרים / שמלות כלה מיוחדות עם פייטים

שמלות כלה מיוחדות עם פייטים

אחד הדברים שמאפיינים את העידן שלנו יותר מכל הוא ריבוי מבחיר. בכל דבר, מוצר, שירות או פריט שנחפש נגלה שהמבחר הוא עצום ומאפשר לכל אחד למצוא את הדבר הנכון עבורו. אחד התחומים שבהם אותו היצע רב להכביר בא לידי ביטוי הוא כמובן תחום האופנה. אם בעבר נהוג היה להסתכל על עולם האופנה כעל עולם אחיד שבו שולטים כמה דגמים שמתחלפים מעת לעת, הרי שכיום המגמה הזו השתנתה.

תנועה ערה

עולם האופנה הוא עולם דינמי שבו יש מקום לטרנדים ושינויים מהירים, אולם במסגרת השינויים הללו ניתן למצוא מבחר רב של דגמים, סגנונות ופריטי לבוש שונים מאפשרים לכל אחד ואחת למצוא את מה שמתאים לה. החידוש הזה בא לידי ביטי בכל עולם האופנה וגם בתחום של שמלות הכלה. אם למשל בעבר היה נהוג לאמץ מודל אחד של שמלות כלה, מה שהביא לכך שכל הכלות נראו אותו דבר, הרי שכיום במקרה של בחירת שמלות כלה המים הם הגבול.

סגנון אישי

ניתן למצוא שמלות כלה מיוחדות, קלאסיות או חושניות, נסיכיות או שובבות, הכל על פי טעם, סגנון ומבנה גוף. מבין המבחר הגדול כל אחת יכולה למצוא לעצמה את השמחה שתתאים לה. זו יכולה להיות שמלה קצפתית בניחוח של פעם עם טאץ' נועז של האופנה העכשווית או שמלה סקסית וחושנית שתחשוף את מבנה הגוף המושלם של הכלה. ניתן למצוא כיום שמלות קלאסיות ומוקפדות שמשוות לכלה מראה אלגנטי או לחילופין שמלות כלה עם פייטים שייצרו מראה זוהר ואופנתי.

התאמות

גם מבחינת מבחר בדים השמים הם הגבול וכמובן סקלת הצבעים השתנתה ואם בעבר נהוג היה לחשוב על שמלות כלה בגווני לבן עד שמנת לכלות הנועזות, הרי שכיום גם זה השתנה. ניתן לבחור שמלה במבחר גוונים, אפילו צהוב או סגול, העיקר שייתנו מענה על טעמה של הכלה. לכל שמלה שנבחר ניתן לעשות התאמות שונות. כך למשל ניתן לבחור שמלות כלה עם פייטים אך לבצע שינויים כך שיתנו מענה לטעם האישי של הכלה. עובד כהן מציע מבחר עצום של שמלות כלה עם או בלי פייטים, בעיצובים מרהיבים ומיוחדים.