מאמרים / שמלות כלה נועזות

שמלות כלה נועזות

כאשר מתכננים חתונה יש המון סידורים, הזמנות ועיסוקים. אולם הדבר החשוב ביותר כאשר מתכננים חתונה הוא לבחור את השמלה שלך. שמלת הכלה היא גולת הכותרת של האירוע והיא הפריט החשוב ביותר שיש להשקיע בו באירוע. העניים של האורחים יהיו נשואות במהלך כל האירוע לשמלה של הכלה ולכן את צריכה להרגיש נוח בשמלה, להרגיש שהיא מותאמת לך באופן אישי וגורמת לך להרגיש הכי יפה, מיוחדת ומהממת.

שמלות כלה נועזות

בשנים האחרונות יש טרנד של בחירת מספר שמלות ליום החתונה. בוחרים שמלה רשמית וקלאסית לשלב החופה ושמלה יותר נועזת ומיוחדת לשלב של הריקודים ברחבה. טרנד זה תפס תאוצה רבה בשנים האחרונות וניתן לראות יותר ויותר כלות המחליפות כמה שמלות במהלך החתונה.

בחירת השמלה לרחבת הריקודים

כאשר בוחרים את השמלה המיועדת לשלב של רחבת הריקודים כדאי לבחור שמלה מקטגוריית שמלות כלה נועזות. זה המקום שלך לבטא את האישיות שלך, לבחור בשמלה מיוחדת, נועזת ומרשימה שתשאיר את הלסתות של כל האורחים פעורות. את לא רוצה שתהייה לך שמלה בנאלית בעיצוב פשוט ולא מרשים. על ידי בחירת שמלת כלה נועזת את גם נראית נהדר וגם יוצרת רושם שלא ניתן לשכוח. שמלות כלה נועזות הן לרוב נוחות לריקוד, מעט חשופות ונותנות מראה מודרני ושייקי לשמלת הכלה. את יכולה להיות בטוחה שאם שמלת כלה נועזת של עובד כהן אף אחד לא ישכח את יום החתונה שלך.

כאשר מדברים על שמלות כלה לרוב עולה תמונה לראש של שמלה לבנה קלאסית וארוכה שעליה יש עיטורים שונים, אבנים ופנינים. זה נכון שכיום העיצובים חורגים מהדפוס הזה, אולם לא כל עיצוב נכנס לקטגוריה של שמלות כלה נועזות. כדי ששמלה תהייה נועזת היא צריכה להיות כזו החורגת מהנורמה. צריכים להיות בה אלמנטים מיוחדים, בדים מיוחדים, דוגמאות מיוחדות ועיטורים מרהיבים. הייחוד של השמלה יכול לבוא לידי ביטוי גם באופן התפירה שלה ובמידת החשפנות של השמלה. כאשר תכנסו לסטודיו של עובד כהן, אתן יכולות להיות סמוכות ובטוחות שתצאו עם שמלה שאף אחד לא יפסיק לדבר עליה לאורך זמן.