מאמרים / מדוע הרבה כלות לובשות שמלות כלה נפוחות

מדוע הרבה כלות לובשות שמלות כלה נפוחות

כמה פעמים דמיינו את עצמנו בילדות כאשר אנו לבושות ביום כלולותינו עם שמלות כלה נפוחות כמו הנסיכות באגדות. זה נכון שעד היום, ניתן למצוא שמלות כלה בסגנון זה שנקראות גם שמלות קצפת, הן קלאסיות ומחמיאות להרבה כלות. בחירה של שמלת הכלה הוא שלב מרגש בחייה של כל אישה. ניתן למצוא בקטלוגים של שמלות כלה וערב, כל מיני דגמים, ולקבל רעיונות לגבי בחירת שמלת הכלה. כל כלה ביום כלולותיה, מעוניינת להיראות כמו פיה מהאגדות באמצעות שמלת הכלולות שתלבש בערב מיוחד זה. חשוב כי תוכלו להתאים את שמלות הכלה בהתאם למבנה הגוף, למשל, אישה שהיא מלאה ונמוכה, לא תוכל ללבוש שמלת כלה שיש לה שובל והיא צמודה לגוף, שמלות כאלה, תתאמנה רק לכלות גבוהות ורזות ומאוד חטובות.

למי מתאים שמלות כלה נפוחות?

האמת היא כי שמלות כלה נפוחות מתאימות להרבה נשים בכל מיני מידות. גם לרזות מאוד, שמלות בסגנון זה יתאימו היות והכלה נראית מאוד אצילית ויוקרתית. אם אתן כלות מלאות ניתן לשלב שמלות כלה נפוחות עם אלמנטים שונים שיטשטשו את המקומות המלאים בגוף. סגנון זה תמיד היה ויהיה קלאסי. יש הרבה סגנונות של שמלות כלה בסגנון נפוח, כמו למשל כאלה שיש להן מחוך והן צמודות מאוד בפלג העליון של הגוף. שמלות כלה בסגנון הנפוח, מתאימות לכניסה מרשימה, מיד רואים את הכלה, אפילו מרחוק כשהיא נכנסת לאולם עם שמלת כלה נפוחה ומרשימה. גם במהלך הריקודים, הרבה כלות אוהבות להישאר עם שמלת הכלה בסגנון הנפוח, על מנת להמשיך להראות נוכחות.

שמלת הכלה הקלאסית של כל הזמנים

אם הגוף של הכלה יש בו היקף חזה של מתנים וירכיים זהים כלומר, מבנה גוף מלבני, כדאי לבחור שמלת כלה בסגנון הנפוח והקלאסי.. כל כלה שלובשת שמלת כלה בסגנון הנפוח, הרבה לא יסירו ממנה את העיניים, המראה הוא מיוחד, חגיגי ומלכותי. מה שחשוב הוא, שמבחר הכלות הוא עצום וכל כלה חייבת לבחור את שמלת הכלה שתחמיא לה ביותר. כדאי להתייעץ עם המעצבים על מנת שיעצבו לך את שמלת הכלה האידיאלית ליום חתונתך.