מאמרים / טיפים בבחירת שמלת כלה

טיפים בבחירת שמלת כלה

טיפים בבחירת שמלת כלה כל כלה רוצה להיראות במיטבה ביום חתונתה, ורוצה להרגיש נינוחה ובעלת בטחון עצמי רב, ואחת הדרכים לעשות זאת היא בחירה מתאימה של שמלת כלה מיוחדת. זה לא כל כך פשוט לבחור שמלה שתתאים בצורה מושלמת לטעם של הכלה, וגם תהיה נוחה לכל הפעילות שעושה הכלה בערב העמוס הזה, אבל בבית האופנה Opera איב של עובד כהן, יודעים לעשות זאת בצורה מושלמת, בגלל הידע, הניסיון הרב וההבנה של צרכי הכלות. לכן, כדאי להגיע לסטודיו ולקבל ייעוץ והדרכה בנושא.

בחרי ביתרונות שנותן עובד כהן

עובד כהן עוסק בתחום עיצוב השמלות שנים רבות, והוא מבין לנפש הכלה בצורה אופטימאלית, הוא יודע לזהות את הצרכים של כל כלה מכל מגזר או שכבת גיל, ויודע להתאים את השמלה לגזרתה ולמאוויים שלה. כבר על הרגע הראשון תוכל הכלה להיות נינוחה ובטוחה בגישה שלו והשקט הנפשי שהוא נוסך, יעזור לה בבחירה נכונה של השמלה המבוקשת.

חפשי סגנון שמלה שמתאים לאישיותך

יתרון גדול נוסף שיש לבית האופנה Opera איב הינו בגודל שלו ובעושר והשפע הגדול שיש בתצוגה שלו. יש מאות סגנונות של שמלות כלה, וכל אחד תוכל למצוא את הסגנון האהוב עליה, ותבקש תפירת שמלה שדומה לו. יש שמלות קלאסיות, יש צמודות לגוף, אחרות עם מחשופים, מלפנים או מאחור, שמלות מתרחבות, ועוד. יש בדים שונים עם צבעים גוונים שונים של לבן וצבעים אחרים, יש בדים שמעוטרים בחרוזים, באבני חן ועוד.

שרייני זמן מספיק לתפירה

שמלת כלה תופרים במשך מספר חודשים, ולכן, כל כלה צריכה להגיע למדידות ראשונות מספר חודשים לפני מועד החתונה. בתחילה יעשו המעצבים סקיצות ראשוניות, ולאט לאט יתקדמו בתפירת השמלה. לאחר מספר מדידות תעשה מדידה אחרונה, ולאחריה ישלימו התופרות המקצועיות את הגימורים השונים שנדרשים. אחד היתרונות החשובים שמעניק המעצב עובד כהן הוא , ההקפדה על תפירת עילית מושלמת.

התכונני היטב ביום החתונה

ביום החתונה תגיע הכלה לסלון הכלות, והשמלה תחכה לה שם. עובדות הסלון יטפלו בה ויכינו אותה לקראת האירוע. היא תאופר, תקבל טיפול קוסמטי, יכינו לה את התסרוקת וילבישו אותה בשמלה המיוחדת שנתפרה במיוחד עבורה בבית Opera איב של עובד כהן.