מאמרים / עיצוב ותפירת שמלות כלה

עיצוב ותפירת שמלות כלה

חתונות רבות מתקיימות כל שנה ויש ביקוש גדול לבעלי מקצוע שונים שקשורים לעולם החתונות, ולכן, יש גם היצע גדול בתחום. עיצוב ותפירת שמלות כלה הוא נישה ייחודית בתחום של עיצוב שמלות לאירועים, והוא גם נחשב כתחום מיוחד ויוקרתי. יש מעצבים שמתמחים במיוחד בתחום הזה, ואחד מהם הוא עובד כהן שהקים את בית האופנה עובד כהן בחולון, ויש לו מוניטין שהולך לפניו בזכות עשרות ומאות עיצובי השמלות שהוא עשה, ואשר לכל אחד יש את הייחוד המיוחד שלו.

בחירת שמלה

ניתן לראות עשרות דגמי שמלות כלה מקוריות שעוצבו ונתפרו בסטודיו של עובד כהן באתר האינטרנט שלו . כל אחת שאוהבת את הסגנון והטאץ' שלו, תוכל למצוא את השמלה שמתאימה ביותר לטעמה, והיא יכולה לבקש מהמעצב לעצב דומה לה, ולתפור עבורה. צריך להתאים את השמלה לגזרה של הכלה, להחליט איך היא תעוצב לפי מידות האישה, אלו תוספות להוסיף, ועוד.

תפירת השמלה

יש דוגמאות רבות של בדים ובצבעים שונים, כל אחת תבחר את הבד המתאים לטעמה, ואחר כך יתחיל שלב המדידות והתפירה. בשלב זה תגיע הכלה למספר מדידות בפרקי זמן שונים, ובתקופה זאת היא צריכה להיאזר בסבלנות רבה , שכן, תפירת שמלת כלה היא פרויקט שמצריך דיוק רב ותפירת מושקעת. צריך להקפיד שהשמלה תהלום את גזרתה של הכלה, וכל טעות בשלב זה יכול לקלקל את המוצר הסופי.

הקפדה על עיצוב ותפירה

עובד כהן ידוע כמעצב יצירתי וכשרוני שלא מהסס לנסות רעיונות חדשים בעיצוב, ובנוסף, הוא מקפיד על תפירת עילית עם גימור מושלם, ותחת ידיו לא תצא שמלה שאיננה באיכות של פחות ממושלמת, וזאת אחת הסיבות שיש ביקוש גדול לשמלות הכלה שלו, ולכן, נשים רבות מגיעות מכל קצווי הארץ לתפירה בבית האופנה שלו.

דוגמאות לשמלות

יש דוגמאות רבות של שמלת כלה, וביניהן: שמלות צמודות גוף, שמלות קלאסיות, שמלות נפוחות, או כאלו עם גזרה מתרחבת. בנוסף , צריך להתאים מלבושים שונים לשמלות כמו שובל ארוך, שניתן לתפור אותו בצורות שונות, חגורות משי מקטיפה, הינומה לכיסוי פני הכלה בעת הגעתה לחופה, ועוד.