מאמרים / תפירת שמלות לכלות

תפירת שמלות לכלות

תפירת שמלות לכלותאחד האירועים החשובים בחיי כל אחת היא אירוע החתונה שלה, ולכן, יש משמעות לכל תכנון האירוע ולביצוע מושלם שלו. ברמה האישית כלות תרצינה להיות יפות, נינוחות וזוהרות ביום הזה , והיות ושמלת הכלה הינה הבגד שאיתו הן הולכות אל החופה. הן תרצינה שמלות כלה מעוצבות בצורה מושלמת. עובד כהן הוא מעצב בולט וידוע בישראל, ויש לו את כל הכישורים לעיצוב ולתפור שמלות מעניינות, מקוריות ויפהפיות. שלב התכנון וההחלטה על סגנון השמלה הינו השלב שדורש מחשבה ותכנון רב, ושלב התפירה יתחיל מיד לאחריו.

החלטה ותכנון

יש חשיבות לתכנון משותף של השמלה, המעצב צריך להבין מהכלה לעתיד מהו הסגנון המתאים לה. בנוסף, הוא צריך לראות איזה סוג שמלת כלה יתאים לגזרת הכלה ולמבנה גופה. יש שמלות צמודות גוף, אחרות עם גזרה מתרחבת, שמלות נפוחות, קלאסיות ועוד, היא צריכה לבדוק, במקביל, אם קו העיצוב שיש למעצב מתאים לטעמה, ואז לומר לו איך היא רואה בעיני רוחה את השמלה, האם היא תהיה סגורה או עם מחשופים? האם המחשוף יהיה מלפנים, בכתפיים או בגב? איזה סוג שובל להתאים ואיך תיראה ההינומה?

ביצוע התפירה

את כל ההחלטות הראשוניות והחשובות לוקחים לפני התחלת המדידות, ואז, למעשה, מתחילה עבודת התפירה. עובד כהן מקפיד על תפירת עילית ועל גימור מושלם, ולכן, כל השמלות שיוצאות מבית Opera איב שבבעלותו הינן ברמת תפירה גבוהה, ומשום כך, לקוחות רבות מגיעות אליו לצורך הזמנת שמלות כלה. למעצב מנוסה, כמו עובד כהן, יש את היכולת להבין את רצון הלקוחה ולתת את הפיתרונות המתאימים כל העת. צריך לזכור, שכלות רבות מעט לחוצות, וחוששות שהשמלה לא תהלום אותן, והתפירה לא תהיה מוצלחת.

שקט נפשי

חלק חשוב בעבודת המעצב היא להרגיע את הכלה ולתת לה את הביטחון האישי שדרוש לה בכל מה שנוגע לעיצוב ותפירת השמלות, גם בהמשך הדרך ובשלב התפירה צריך לקבל החלטות כמו: האם להוסיף חגורה לשמלה, שתבליט מותניים, או עליונית בימי חורף? ועוד. כל התהליך של תפירת השמלה הינו תהליך כיפי שצריך להיעשות בשמחה ולא במתח, ולכן, צריך להצטייד בסבלנות רבה.