מאמרים / שמלת כלה מוצלחת היא כזו שתגרום לך לא לחשוב עליה במהלך האירוע

שמלת כלה מוצלחת היא כזו שתגרום לך לא לחשוב עליה במהלך האירוע

שאלת השאלות של עולם שמלות הכלה, זו שהעסיקה מאז ומתמיד מעצבי שמלות כלה וכלות גם יחד, היא השאלה הפשוטה – מה הופך שמלת כלה למוצלחת? האם זה סוג הבד? הגזרה? השילוב של השמלה ומראה הכלה עם סביבת האירוע? האם שמלת כלה מוצלחת היא שמלה שמגשימה את האופן בו דמיינה הכלה את החתונה שלה ותו לא? האם מה שקובע את הצלחת השמלה זה חוות הדעת של האורחים ושאר המשתתפים בחתונה או שמא רק דעתה של הכלה חשובה בהקשר זה?
שמלות כלה

סביר להניח שלכל אחד ואחת תשובה שונה לשאלה זו. מעצבים שונים מייחסים רמת חשיבות שונה לכל פרמטר ולכלות שונות חשובים דברים שונים בשמלה שלהן ובחתונה בכלל. אך אחד המאפיינים החשובים ביותר בשמלת הכלה, מאפיין אשר על פי רוב אנו זוכה למשקל לו הוא ראוי, נוגע דווקא לפרקטיות ולא לאסתטיקה. לנוחיות ולא בהכרח ליופי. רמת הנוחות שמאפשרת השמלה לכלה הלובשת אותה חשובה מאוד גם היא. לדעתן של כלות מסוימות וגם כמה וכמה אנשי מקצוע מעולם האופנה, מדובר באחד המאפיינים החשובים ביותר בעיצוב שמלת כלה 2017.

 

מה שחשוב יותר מכל זו החוויה של בני הזוג מהאירוע

למען הסר ספק – אין כאן טענה כי כל המאפיינים שהוזכרו בפתיחה (גזרה, בד, שילוב בעיצוב החתונה וכו') אינם חשובים. כמובן שהם חשובים ומשמעותיים בקביעת רמת ההצלחה של שמלת כלה מסוימת. אך חשוב להבין כי ישנם מאפיינים נוספים חשובים לא פחות, מאפיינים להם רבים מאיתנו איננו נותנים את הדעת.

על מנת לקבוע עד כמה מאפיין מסוים בשמלת הכלה הוא חשוב ומרכזי, עד כמה הוא משחק תפקיד בקביעת רמת ההצלחה של אותה שמלה, עלינו לשאול את עצמנו קודם כל את השאלה הבסיסית – מה הכי חשוב בכל הנוגע לשמלה, ולחתונה בכלל. תשובה אפשרית שנראית הגיונית מאוד היא כי הדבר החשוב ביותר, מעבר לכך שהכל יעבור חלק, שההורים יהיו מאושרים, שהחברים ייהנו וכו', הוא החוויה האישית של בני הזוג. עם כל הכבוד להורים, חברים וקרובי משפחה, האירוע הזה הוא של בני הזוג לפני כל אחד אחר. לכן, סביר לטעון כי הדבר החשוב ביותר הוא החוויה האישית של החתן והכלה – שהם ייהנו, שלהם יהיה נעים ונינוח, שהם ייצאו עם זיכרונות מתוקים וטעם טוב.

אם מסכימים כי החוויה האישית של הכלה היא חשובה כמעט יותר מכל דבר אחר באירוע, אפשר להסכים שאחד המאפיינים החשובים ביותר של השמלה שהיא לובשת צריך להיות נוחות, וההרגשה הכללית שהשמלה מעניקה לכלה. במובן זה, שמלה אשר הכלה אינה צריכה להתעסק איתה לאורך הערב, שמלה מאווררת ונוחה, כזו אשר הכלה מרגישה בה טבעית, היא שמלה מוצלחת.

שמלות כלה 2017

בד נושם, התאמה מקסימאלית לגוף ועיצוב נינוח – שמלת כלה נוחה ונעימה

אם הבנו כי אחד המאפיינים החשובים בשמלת הכלה הוא שהשמלה תאפשר לכלה לא להתעסק ולהקדיש לה יותר מדי מזמנה ותשומת ליבה במהלך האירוע, נשאלת השאלה- מה הופך שמלה לכזו?

על מנת שהכלה לא תחשוב יותר מדי על השמלה שהיא לובשת ולא תצטרך להתעסק בה במהלך האירוע כך שמלוא תשומת ליבה תוכל להיות מופנית כלפי האירוע וההנאה האישית שלה ממנו, על השמלה להתאים לה באופן כמעט מושלם. את זה רק מעצב שמלות כלה מוכשר ומנוסה יכול לעשות. בנוסף, על הבד להיות אוורירי נושם (במיוחד בחתונות אביב וקיץ) ועל העיצוב להיות כזה אשר מאפשר לכלה להתהלך בנינוחות ולהרגיש חופשייה. רק אם היא באמת תרגיש נוחה וחופשייה ניתן יהיה להכתיר את שמלת החתונה שלה כהצלחה…