מאמרים / שמלות ערב ממעצב לחתונה

שמלות ערב ממעצב לחתונה

כשמתחילים בתהליך החיפוש לשמלת ערב לחתונה, חשוב לזכור כלל ברור וחד משמעי אחד: את הפוקוס משאירים אך ורק לכלה. עם זאת, נהוג שגם בנות המשפחה מצד הכלה והחתן משקיעות בשמלה ששוברת את השגרה. למי כדאי להשקיע בשמלת ערב לחתונה ולמי לא, מה הטיפ הכי משמעותי ומה הטעות הכי נוראית?

רמת ההתרגשות של האמהות והסבתות מחתונת הילד או הילדה לעיתים גוברת על ההתרגשות של החתן והכלה. שמלות ערב לחתונה עבור נשים מבוגרות צריכות להיות נוחות ולהתאים לגזרת גופן. קולקציית שמלות הערב לחתונה של עובד כהן מיועדות גם לנשים מבוגרות בכל מבנה גוף. התאמת השמלה מתבצעת בקפידה כדי למנוע סרבול בישיבה ובהליכה.

שמלות ערב לחתונה לאחיות של הכלה והחתן

קולקציית שמלות הערב של עובד כהן מתאימה לנשים בכל גיל. לכן, כולן יכולות למדוד יחד ואפילו לבחור בשמלות דומות עם מוטיב זהה שבא לידי ביטוי בשמלה עם אופי מעט שונה. לחלופין, אפשר לבחור בגוון מסויים ולשחק איתו במגוון סגנונות שונים של עיצובי השמלה. האפקט המתקבל מעיצובים בעלי מוטיב זהה לאחיות של שני הצדדים מקסים ובולט במיוחד בתמונות החתונה.

בעוד שאמהות, סבתות ואחיות צריכות להשקיע בשמלות הערב, החוק הזה אינו חל בהכרח על חברות. לא משנה כמה זמן את מכירה את הכלה או את החתן ומה רמת הקרבה הידידותית ביניכם, עדיף להימנע משמלה שתעניק את הרושם שאת חלק מהמשפחה. הבחירה בשמלה יוקרתית ומושקעת יתר על המידה מושכת את תשומת הלב, ולא תמיד לטובה.

הטיפ החשוב ביותר הוא לבחור שמלה שתהיה לכם נוחה, ולא רק לרבע שעה. תזכרו שאתן צריכות להתהלך, לרקוד, לאכול (ולבקר בשירותים) במשך שעות ארוכות ולכן, גם אם זו שמלה צמודה או נפוחה, קחו בחשבון שאתן מסוגלות להתמודד איתה. הטעות החמורה ביותר היא לחלל את חוק הלבן – בחתונה שאינה שלך לא לובשים שמלות, חצאיות או כל פריט לבוש אחר בגווני הלבן.