מאמרים / שמלות ערב לחתונה

שמלות ערב לחתונה

שמלות ערב לחתונה הן מהודרות ובעלות נוכחות כשמטרתן היא ייצוגית וככול שהן יותר מעוצבות ומתוחכמות כך הסבירות כי הנשים שלובשות אותן הן ממעגל הקרובים של הזוג המאושר. שמלות אלו הן לרוב שחורות או בצבעים ססגוניים, כי אף אחת לא תרצה לגנוב מהכלה את ההצגה. עובד כהן מעצב שמלות כלה בתל אביב, ידוע כמעצב שלוקח באופן אישי ומקצועי את תהליך הייצור, התפירה ובחירת הבדים של כל אחת ואחת מהשמלות שהוא מעצב. הדגמים שלו מאופיינים בנועזות, בגזרות ייחודיות ובהתאמת מוטיבים דקורטיביים ברמה גבוהה.

אמא יקרה לי

לאם הכלה מקום של כבוד בעיצוב שמלת הערב ומומלץ כי הכלה תלווה את אמה בבחירת השמלה, כדי שתרגיש בנוח ולא תופתע באולם. לאם הכלה מומלץ לבחור בשמלה אלגנטית מבד עדין ונשפך שתאפשר לה להסתובב בנוחות בין אורחיה ואף להתנועע בשמחה על רחבת הריקודים. בית האופנה של עובד כהן מלווה זה שנים רבות את הכלות ואמהותיהן וע"י תשומת לב לדרישותיהן וצרכיהן הוא תופר להן שמלות ערב לחתונה שמחמיאות לגזרתן ומטשטשות את שכדאי. חשוב שאם הכלה תרגיש נוצצת אך תראה מכובדת.

נוצצת אך מאופקת

לא משנה אם את אחות הכלה או אם החתן, חשוב הוא שלא תגנבי מהכלה את ההצגה. לפני שאת רצה לקנות את השמלה הכי נוצצת, סקסית, מאובזרת, חשופה, קצרה או מתנופפת, כדאי שתכנסי אל בית האופנה עובד כהן ותתייעצי עם המומחים בתחום של שמלות ערב לחתונה. מעצב הבית ייעץ ויכוון אותך בהתאם לנתונייך הגופניים, טעמך האישי וכמובן לפי התקציב שלרשותך.

ההצגה חייבת להימשך

שמלת ערב לחתונה אסור שתהיה לבנה או בגוון שנהב, הרי לא תרצי לגנוב מהכלה את ההצגה.

שמלת ערב לחתונה אסור שתהיה רועשת מידי ובולטת, הרי לא תרצי לגנוב מהכלה את ההצגה.

שמלת ערב לחתונה אסור שתהיה בעלת מחשוף נדיב, הרי לא תרצי לגנוב מהכלה את ההצגה.

שמלת ערב לחתונה אסור שתהיה קצרה שאפשר להציץ, הרי לא תרצי לגנוב מהכלה את ההצגה.

אז במקום לעסוק באסור, פני אלינו לפגישת ייעוץ ויחד בשיח ובהקשבה נעסוק רק במה שבאמת מותר.