מאמרים / שמלות ערב יוקרתיות לאירוע

שמלות ערב יוקרתיות לאירוע

אם יש לך חתונה שאת מוזמנת אליה, ברית של חברים, אירוע סיום לימודים או פתיחה של גלריה ואת פשוט חייבת להיראות במיטבך, אין בכלל מה להסס, פני עוד היום לבית האופנה של עובד כהן ותרכשי את שמלת חלומותייך. עובד כהן, אינו מעצב בעל שם רם מעלה בתחום של עיצוב שמלות כלה ועיצוב שמלות ערב יוקרתיות. את יכולה לרכוש שמלה מוכנה או שמלה בהזמנה אישית, ובכל מקרה את תיהני מעיצוב ייחודי, נועז ומודרני ומאיכות חסרת פשרות. זה הזמן שלך להרגיש יפיפייה, מרשימה וללבוש פריט לבוש שללא ספק ימשוך את תשומת הלב אלייך.

איך בוחרים את שמלת הערב המושלמת?

כאשר תכנסי לבית האופנה של עובד כהן בחולון, את מיד תבחיני במבחר נרחב של שמלות ערב ושמלות כלה. מבין המבחר הגדול את יכולה להיות בטוחה כי תמצאי את שמלת החלומות שלך. לכל אחת יש את הסגנון שלה, את הטעם האישי שלה ואת מבני הגוף שלה. בבית האופנה מנסים להתאים את שלל הסגנונות של השמלות לשלל הטעמים והעדפות האישיות של הלקוחות, כך שכל אחת תמצא את השמלה המושלמת עבורה.

ברגע שתכנסי בפתח בית האופנה, מיד תתקלי בצוות העובדים במקום שיסייע לך בכל שלב של ההליך. עלייך לבחור את השמלה בהתאם לטעם שלך, למבנה הגוף ולתקציב אותו הגדרת מראש. משלות ערב יוקרתיות הן המומחיות של בית האופנה ולכן את תקבלי עיצוב מרהיב של שמלות וליווי צמוד החל משלב המדידות ועד לשלב בו תבחרי את השמלה המושלמת ותצאי שמחה וטובת לבב. אחד הדברים החשובים ביותר כאשר מתכננים מה ללבוש לאירוע, הוא להתאים את הלבוש לסגנון האירוע. גם כאשר מדובר באירוע רשמי המצריך שמלת ערב מקולקציית שמלות ערב יוקרתיות, עדיין יש מקום להתאים את השמלה לאירוע עצמו. לדוגמא, בחתונה את לא תופיעי עם שמלת ערב, מהממת ככל שתהייה, בצבע לבן. צבע זה שמור אך ורק לכלה וכל האורחות יודעות זאת. כמו כן, ייתכן ולאירוע מסוים לא תתאים שמלה חשופה ונועזת בעוד שלפרמיירה של סרט או הצגה, זו תהייה ההופעה המושלמת. התייעצי עם צוות בית האופנה, וביחד תגיעו לתוצאה המושלמת.