מאמרים / שמלות ערב ארוכות

שמלות ערב ארוכות

אי אפשר להתעלם ממראה של שמלת ערב ארוכה ומרשימה. השטיחים האדומים בהוליווד תמיד מחווירים לנוכח שמלות הערב עוצרות הנשימה של הכוכבות הגדולות בעולם. שמלות הערב הארוכות של עובד כהן נוצרות מתוך תפיסה שכל אישה ראויה לשמלה בלתי נשכחת, לפחות פעם אחת בחייה, ולא רק ביום חתונתה. מהן העצות הכי חשובות לבחירת שמלות ערב ארוכות לאירועים ושמחות?

אל תתחפשי למישהי שאת לא

הייחודיות של השמלות הארוכות מבית האופנה עובד כהן באה לידי ביטוי בהתאמת סגנון השמלה לאופי של הלקוחה. ההמלצה הגורפת היא לבחור בשמלה שתשתלב עם האופי שלך (ולא תראה עלייך כמו תחפושת לפורים) בתוספת טאצ' ייחודי שמעצים את נוכחות השמלה בנוף המוזמנות האחרות. ברגע שהשמלה משקפת את מי שלובשת אותה, לא רק שהנראות הכללית בולטת ביופיה, אלא גם ההרגשה הנינוחה.

לבחור גוון שמלה שלא גונב פוקוס מבעלת השמחה

אין זה משנה באיזה סוג אירוע מדובר, חשוב לא לגנוב פוקוס מבעלות השמחה. אם זו חתונה, מומלץ מאוד להתרחק מגווני הלבן, במיוחד לאור העובדה ששמלות הכלה היום משלבות 50 גוונים של לבן. אם את לא מהמעגל הראשון של חוגגי האירוע, הבחירה בשמלה גרנדיוזית יתר על המידה עלולה להיתפס כדבר שלילי בקרב בעלי השמחה.

גובה השמלה ביחס לגובה עקב הנעל

היתרון בשמלות ערב מעוצבות של מעצב מנוסה מתבטא ביכולת ההתאמה המושלמת בין השמלה לאקססוריז המלווים אותה, ובפרט לנעליים. גם אם טרם מצאת את הזוג ההורס לאירוע, כדאי למדוד את השמלה עם נעלי עקב, כאשר העקב הוא בגובה אותו תרצי לנעול באירוע עצמו. חבל להשקיע כל כך הרבה מחשבה ואנרגיות על מדידות והחלפת שמלות אם בסוף… הנעל תקלקל הכל.

שמלות ערב ארוכות שמתאימות לכל אחת

מה החלום שלך: שמלה ערב סקסית? אליטיסטית או קלאסית? גם אם את רגילה ללבוש רק מכנסיים ביום יום, מומלץ שלא לבטל מראש את הבחירה בשמלת ערב ארוכה. הקולקציה של עובד מגוונת ומציעה שלל סגנונות, בדים וגזרות כדי שכל אישה תרגיש שהשמלה חוגגת את הנשיות האישית שלה.