מאמרים / שמלות כלה קצרות

שמלות כלה קצרות

שמלות כלה קצרות לחתונת קיץ לבנה

שמלות כלה קצרות הן ביטוי מיוחד של עיצוב מודרני כפי שהוא משתלב ומתפתח בישראל, השמלות הקצרות שהיו ידועות כאופציה של שמלות שניות לאחר החופה, תופסות את מקומן כאלטרנטיבה שובת עין לשמלות החתונה הגדולות והמפוארות. באקלים הישראלי החם האפשרות ליהנות במהלך החתונה מחופש תנועתי גדול, לצד מראה מכובד ומחמיא מבוטאת הכי טוב עם שמלות החתונה הקצרות, שבדומה לאופי הישראלי הן זורמות, ישירות במראה שלהן, ויפות לא פחות מאחיותיהן הגדולות. אף פעם היינו רגילים רק לחתונות באולמות אירועים בערבי השבוע, היום אנו מכירים חתונות בפורמטים נוספים, במהלך יום שישי בצהריים, באתרי טבע נאים, ובמסגרות משוחררות ולא מחייבות, שמלת החתונה הקצרה היא התלבשות המתאימה לחתונות באמצע היום ולחתונות מקוריות ומיוחדות באתרים יפי נוף.

שמלות בעיצובים מקוריים

את הגיזרה הארוכה והמורכבת לרוב של שמלת החתונה הסטנדרטית מחליפים בשמלת הכלה הקצרה בגזרה קלה ומעט יותר חושפנית. השמלה מתאימה למי שיכולה להציג זוג רגלים חטובות, וליצור רושם מתוחכם דווקא בשל המינימליות של השמלה עצמה. יחד עם זאת שמלות כלה קצרות יכולות גם להציג מורכבות בשילוב בדים שונים, תחרה, שקיפויות, וכדומה, ולהפוך את המראה הפשוט למתחוכם ועשיר יותר, זה כמובן תלוי בקולקציה, ברמת היכולות והטעמים של המעצב, ובטעמכן האישי. שמלות כלה קצרות הן מלוות מושלמות לחתונה פתוחה, שמחה, וקלילה, ומתאימות במיוחד לכלות צעירות ברוחן ותוססות שרוצות לשמור על תנועה אקטיבית בריקוד, ושמחה ישירה ביום חתונתה.

שמלות קצרות שאלת המחיר

שמלות כלה קצרות יכולות להתאים גם למי שרוצה שמלה שנייה לאחר החופה, על מנת שתוכל לרקוד בה, ולהרגיש קלה וחופשית. זוהי אפשרות לשמלה שניה מהודרת המשלימה את השפה האסתטית של השמלה הראשית, ואינה פחות יפה ואטרקטיבית. שמלת חתונה קצרה עיקרית תעלה בדרך כלל פחות משמלת כלה ארוכה המדברת האותה שפה, ומתאימה למי שמחפשת חיסכון לצד אמירה אסתטית ברורה ומחמיאה. עובד כהן מעצב שמלות הכלה יוכל להציע לכן שמלות כלה בגזרה קצרה בשלל עיצובים מושכים ואופנתיים, בשילובים חד פעמיים, ובהתאמה ספציפית לכול אחת לפי מידותיה וטעמה. בואו לבקר בסטודיו ובחלל המכירה ולקבל טיפול קשוב, צמוד, וקולע.