מאמרים / שמלת כלה – מקורית לחלוטין או עם השפעות מן העבר?

שמלת כלה – מקורית לחלוטין או עם השפעות מן העבר?

ישנם אלמנטים רבים עליהם יש להחליט כאשר הולכים על האפשרות של שמלת כלה בעיצוב אישי – שמלה אותה מעצבים במיוחד עבורך, על פי טעמך ובהתאם לאופן בו דמיינת את עצמך ככלה. במידה ובוחרים בשמלה בעיצוב אישי יש להחליט על אופי השמלה ועל מאפיינים מסוימים ושונים בה, כאשר מעצב שמלות כלה יכול לייעץ כמובן, וסקירה של שמלות כלה מן העבר יכולה לתת לך רעיונות והשראה. וכאן בדיוק עולה השאלה – עד כמה נרצה להסתמך על שמלות כלה מן העבר, על עיצובים קודמים קיימים, בבואנו לעצב שמלות כלה ייחודיות עבורנו? בעוד נרצה להיות מקוריות ולהתחתן בשמלה ייחודית, בכל זאת יש לא מעט מקום גם להכניס השפעות משמלות קודמות.

 

מהתקופה הויקטוריאנית ועד לעיצובים החמים של 2016 – השפעות מן העבר

כאשר אנו בוחרות להכניס לעיצוב השמלה שלנו השפעות משמלות העבר, עומדים לרשותנו אינספור סגנונות שונים, ואינספור עיצובים שונים, מהם ניתן לשאוב השראה. החל מהשמלות הויקטוריאניות מהן שואבות שמלות כלה רבות השראה בכל הנוגע לשימוש בתחרה, בצורת המטרייה הרחבה, הבדים הארוכים המשתרכים מאחור וכו', ועד לעיצובים הלוהטים והפופולאריים של השנים האחרונות. כל תקופה ואפילו כל שנה הביאה עימה רעיונות וסגנונות חדשים וייחודיים, וניתן למצוא השפעות כאלו מהעבר המפואר של עולם שמלות הכלה בכל קולקציה חדשה שיוצאת מדי שנה.

לכן, את יכולה להרגיש בנוח להשתמש גם כן בהשפעות והשראות כאלו מן העבר – זה לא יפגום כלל במקוריות ובייחודיות של השמלה שלך…

 

יצירתיות רבה והתאמה לנתונים אישיים ייחודיים – שמלה מקורית לחלוטין

במידה ואת מעוניינת בשמלת כלה בעיצוב אישי אשר תהיה ייחודית ומקורית לחלוטין, ללא שום השפעות או "התכתבויות" עם סגנונות ושמלות מן העבר, תידרשי ליצירתיות רבה במיוחד. כמובן שבדיוק בשביל זה שוכרים את שירותיהם של מעצבי שמלות כלה מנוסים וכישרוניים במיוחד – אלו הם בדיוק אנשי המקצוע שיידעו כיצד לקחת את הנתונים האישיים שלך, אלו שייחודיים רק לך, ולהתאים להם שמלות כלה 2017 חדשות ומקוריות לחלוטין, כזו אשר לא רק תתאים למראה הייחודי לך אלא גם תשתמש באותם נתונים ייחודיים בצורה מתוחכמת ויצירתית.

בעוד שמלת כלה מקורית לחלוטין עלולה להרגיש כמו סוג של הימור, בפועל מדובר בגישה נועזת ומעניינת יותר לכל נושא שמלת הכלה. על ידי עבודה עם מעצב מנוסה וכישרוני מספיק תוכלי להבטיח כי למרות שמדובר בשמלה חדשה ומקורית לחלוטין, היא תשתלב היטב באירוע ותעניק לך את ההרגשה שרצית לקבל מלכתחילה כאשר בחרת באפשרות של שמלה מקורית בעיצוב אישי.