מאמרים / שמלות כלה לבנות של סתיו 2012

שמלות כלה לבנות של סתיו 2012

בסתיו של שנת 2012, בתצוגות האופנה המפורסמות בעולם, נראו שמלות הכלה בכמה צבעים, פרט ללבן. אם בצבעים אדמים וורודים, אפרסק, אפור בהיר ואפילו שחור, בתקופה הזו רק לפני שנתיים הצבעוניות של שמלות הכלה בלטה. הסמל של הכלה הוא צבע לבן, של טוהר ויופי. לבן, תמיד נראה חגיגי יותר, ולכן הקלאסיות שבשמלות אלה הן שמלות כלה לבנות. יש הרבה אנשים שרואים כי שמלת כלה היא לבנה, ולא משנה להם כמה הכלה טרחה, על מנת למצוא את הסגנון שיתאים לה מבין מאות הדגמים שהיא ראתה במשך כמה חודשים טובים. כשהחלה האופנה של שמלות כלה צבעוניות, הן סובבו לא מעט ראשים, הרבה מעצבים בעולם החלו לקבל את עיצוב שמלת הכלה הצבעונית כאתגר וכך החלו לעצב שמלות כלה צבעוניות ומרהיבות.

גבירותי ההיסטוריה חוזרת..

ההיסטוריה התמיד תחזור על עצמה ולכן שמלות כלה לבנות החלו לחזור לאופנה ובגדול, בקיצור חזרה לשורשים ולמקורות. הסמל של שמלות כלה לבנות תמיד יהיה לנו חרוט, בגלל היופי , הבתוליות, והתמימות של הכלה כאשר היא לובשת שמלת כלה לבנה. לידיעתכן הכללית, עד שנת 1804, לא היו שמלות לבנות , אלא שמלות כלה צבעוניות שסימלו את מעמד המשפחה של הכלה והיו עשויות מבדים עשירם ואיכותיים. רק אחרי השנים האלה, החלו שמלות הכלה הלבנות לככב וזה היה בשנת 1840. רוב הכלות שאין להן את התעוזה, ימשיכו ללבוש את שמלת הכלה המסורתי הלבנה. דווקא כששמלת הכלה בצבע לבן, היא יכולה לבלוט בעיצוב שלה ובברק שלה.

ההשקעה בשמלת הכלה נראית מיד לעין

ככל שהכלה תשקיע מחשבה בבחירת שמלת הכלולות שלה, כך היא תככב באירוע הגדול שלה בחיים. כדאי לשלב פריטים מעניינים בשמלה שיגנבו את כל ההצגה. ישנם אלמנטים שיוצרים את המראה המושלם וחשוב לבחור אותם בקפידה ובעידון. אפילו פרטים קטנים כמו אבנים מיוחדות, יכולים להבליט את המיוחדות והיופי בשמלה. יש כלות שמבקשות מהמעצב להוסיף פריטים מסוימים, המעצב יכול גם להביע את דעתו ולומר אם שמלת הכלה נראית מצועצעת מדי או שלחלופין, הוא כן יקבל את הדעה של הכלה.