מאמרים / שאלות ותשובות בנושא בחירת שמלת כלה

שאלות ותשובות בנושא בחירת שמלת כלה

איך לבחור שמלת כלה?

אירוע חתונה הוא אירוע חשוב ומשמעותי בחיי בני זוג שרוצים למסד את מערכת היחסים ביניהם ולהקים משפחה. ארגון של אירוע שכזה מחייב שורה גדולה מאוד של משימות והחלטות. חלקן נוגע בתחום של ארגון האירוע, וחלקם הן החלטות אישיות שנוגעות לבני הזוג עצמם. אחת ההחלטות החשובות שמטרידות את הכלות לעתיד היא בחירת שמלת כלה. וכל אחת שואלת את עצמה את השאלה הזאת, ומתלבטת לגבי התשובה. יש כל כך הרבה אפשרויות בחירה, וצריך להחליט.

איך להתייעץ?

כדאי להתייעץ עם מומחים בתחום של שמלות כלה, ואחד המומחים בנושא הינו עובד כהן, שהינו מעצב שמלות כלה ידוע ובעל מוניטין וניסיון רב בן שנים רבות. ניתן להיכנס לאתר האינטרנט המקצועי והמהמם ביופיו, ולהתרשם משפע העיצובים של שמלות כלה שנמצאים בו. כל אחת יכולה למצוא את הסגנון המתאים לה ולהתקשר לבית האופנה על מנת לקבוע פגישה לצורך הגעה. עובדי המקום ישמחו לתת הסברים וטיפים טלפוניים, ויזמינו את הפונות לצורך בחירת שמלה כלה ומדידות.

איך מעוצבות השמלות של עובד כהן?

הקולקציות הרבות של עובד כהן מתאימות לנשים שונות , ויש בהן שמלות כלה בדגמים שונים שמיועדים לכל גזרת אישה, ואשר עונים על טעם של כל אחת. יש שמלות עם גזרות קלאסיות, יש מתרחבות, ואחרות שצמודות לגוף, ועוד. יש הקפדה גדולה מאוד על תפירה מדויקת וגימור מושלם , והקו הזה של תפירה עילית מלווה את כל מבחר שמלות הכלה שבסטודיו. כלה שמגיעה לסטודיו תקבל יחס אישי ותשומת לב רבה. עובד כהן מבין לנפש הכלה ולחששות שלה, והוא יוכל להעניק לה ביטחון רב בכל מה שקשור לשמלה שנתפרת עבורה.

איך לבחור אביזרים משלימים?

חלק חשוב בכל תפירת שמלה הוא בחירת החלקים האחרים של השמלה שמשלימים אותה. כמו הינומה, עליוניות שונות, חצאיות שיפון, במידה ויש, חגורות, וכמו כן, חשוב להתאים גם זרי כלה. תכשיטים, נעליים, וכמובן, תסרוקת הולמת לכלה. השמלה עומדת במרכז וכל שאר האלמנטים הללו יותאמו לה, לאחר שייבחר סגנון השמלה בהחלטה משותפת של הכלה ומעצבי הסטודיו. בסופו של דבר, הכלה תיראה מושלמת עם השמלה מבית האופנה Opera איב שבחולון.