מאמרים / עיצוב שמלות כלה וערב

עיצוב שמלות כלה וערב

בית האופנה עובד כהן הוא שם ידוע ומוביל בענף עיצוב שמלות כלה וערב וכל מי שמבקשת את מלוא תשומת הלב ביום המאושר בחייה, צריכה להגיע אל היכל בית האופנה אשר בחולון, שם היא תתקבל ע"י ידיו האמונות והמקצועיות של מעצב האופנה עובד כהן ותזכה ביחס אישי וצמוד אל מן הרגע הראשון. בקומפלקס המפואר ייפתח בפני כל כלה מבחר עשיר של שמלות כלה מכל הסגנונות והעיצובים, אלגנטיות, קלאסיות, צמודות ורחבות וכולן עשויות מבדים איכותיים ואלמנטים ייחודיים.

שמלה לכל כלה

המעצב עובד כהן ידוע ביחסו האישי אל כל אישה שנכנסת אל הסטודיו שלו ואשר מבקשת כי יעצב לה את שמלת חייה. תוך הקשבה ותשומת לב מלאה הוא למד אודותיה ובהתאמה אישית הוא ניגש לעצב הכל על הבד על פי דרישותיה. תשומת ליבו האישית של עובד כהן ורגישותו כלפי לקוחותיו, מעצב שמלות כלה ייחודיות לכל כלה ובהתאמה אישית, ללא הבדל של גיל או מעמד חברתי. בין לקוחותיו נמנות נשים צעירות המבקשות מראה חדשני וגם נשים מבוגרות שרצונן במראה סולידי ומכובד.

סיפורי בדים

את הבדים והחומרים בהם משתמש המעצב עובד כהן, הוא בוחר בקפידה תוך דגש גבוה על איכות וחדשנות.

לעובד כהן יש נגיעה אישית בכל פריט אותו הוא קונה, מעצב ויוצר ועובדה זו היא שאחראית על הקשר המיוחד שלו עם לקוחותיו. נגיעתו האישית והמקצועית של עובד כהן, מעצבת שמלות כלה מרשימות ביופיין ועיצובן. הבדים, כמו משי, תחרה, שיפון וטפטה נתפרים בחוט ומחשבה ליצירת המראה המושלם לכלה האחת והיחידה.

חלום של כל כלה

כל כלה מייחלת לערב בו תצעד על השטיח בדרך לחופה ועיניי כל יהיו נשואות אליה בהתפעלות ואהבה. למרות עיצוב השיער, האיפור והנעליים, אין להתווכח עם העובדה כי שמלת הכלה היא זו שלרוב תמשוך את מלוא תשומת הלב, לכן חשוב כי היא תתאים למידותיה, לתסרוקתה, מבנה גופה וחשוב ביותר כי היא תהיה נוחה ותאפשר לכלה להתנועע ביתר קלות. בדיוק ברגעים חשובים אלו תבוא לידי ביטוי עבודתו של מעצב האפנה, מקצועיותו ותשומת ליבו לדרישות לקוחתו תוך מענה מתאים ואמיתי לעובדות העומדות לפניו.