מאמרים / עובד כהן עיצובים שלא ראיתם

עובד כהן עיצובים שלא ראיתם

כאשר זוג מאושר מחליט כי הוא רוצה להתחתן, מתחיל השלב בו צריך לשבת ולארגן את כל הסידורים לחתונה. לארגן חתונה זה לא דבר פשוט, במיוחד בימינו בהם כל חתונה הפכה להיות הפקה של ממש עם גימיקים, הופעות וניסיון להפוך את האירוע לבלתי נשכח. מבין כל שלל הסידורים שיש לעשות, אחד מהדברים החשובים ללא ספק הוא בחירת שמלת כלה. עבור נשים רבות, יום החתונה הוא אחד הימים המאושרים ביותר בחייהן. זהו יום מיוחד במינו שמתרחש פעם אחת בחיים. זהו היום בו את ובחיר ליבך מזהירים בפני כל האורחים, החברים והמשפחה על אהבתכם הנצחית זה לזו. ביום שכזה את צריכה להרגיש זוהרת, יפיפייה ולבחור את השמלה שתגשים עבורך את כל החלומות.

להלן המדריך המלא לבחירת שמלה כלה מושלמת.

שלב ראשון- מעצב בעל שם

יש הרבה מאוד מעצבים וחנויות המוכרות שמלות כלה. אולם, לא כל מעצב הוא מעצב נחשב ובעל מוניטין בתחום. שמלה מעוצבת כמו שצריך היא שמלת כלה שמשאירה את פיות האורחים פעורים לאורך כל הערב. כאשר את רוכשת שמלה, לדוגמא ממעצב נחשב כמו עובד כהן, את זוכה לשמלה ברמה הגבוהה ביותר. אם את רוצה שמלות כלה מעוצבות, פני לעובד כהן עיצובים שלא ראיתם. את יכולה להיות סמוכה ובטוחה כי שמלות כאילו לא תמצאי בשום מקום אחר.

שלב שני- על איכות לא מתפשרים

כאשר את בוחרת את שמלת הכלה שלך, חשוב שהשמלה תהייה איכותית ושהחומרים מהם היא עשויה יראו איכותיים וישוו לשמלה מראה יוקרתי. איכות היא משהו שניתן להבחין בו ולכן את חייבת שהשמלה שלך תראה כמו שצריך ביום האירוע. אל תתפשרי על איכות. זהו הערב שלך ואת צריכה להיראות בשמלה הכי מעוצבת, הכי יפה והכי איכותית.

שלב שלישי- תני לדמיון להשתולל

חלק מהכלות אוהבות את סגנון שמלות הכלה המסורתי, הוינטאג' וזה שהוא מאוד בנאלי ופשוט. מדובר בשמלות יפיפיות שקו העיצוב שלהם מאוד נקי, זורם וללא דברים נוצצים. לעומתן, יש כלות שרוצות ששמלת הכלה שלהן תהייה נועזת, מיוחדת וכזו שלא רואים על אף כלה אחרת. בבית האופנה של עובד כהן עיצובים שלא ראיתם, תוכלו למצוא שלל עיצובים ייחודיים, מהממים וכאלה שפשוט יפילו אותך מהרגליים. אז למה את מחכה, פני עוד היום וקבעי פגישה אישית בבית האופנה המוביל שיגשים לך את כל החלומות.