מאמרים / סלוני כלות

סלוני כלות

לקראת החתונה צריכים הכלה והחתן להחליט על שורה של החלטות חשובות ובעלות משקל. חלק מההחלטות קשורות בארגון האירוע עצמו, וחלק חשוב ונכבד הוא החלטה על הלבוש, ושמלת הכלה היא הלבוש החשוב ביותר בכל הערב. הערב הוא של הכלה והחתן, ומי שמושך את רוב תשומת הלב היא הכלה אשר צריכה להיראות זוהרת ויפה בערב החשוב הזה. עובד כהן הוא מעצב שמלות כלה ידוע, בית האופנה שלו הוציא מתחת ידיו מאות סוגים ודגמים של שמלות כלה, ושמו נישא בפי בעלי סלוני כלות רבים.

עיצוב אישי

יש הרבה סוגים של שמלות כלה שעובד כהן מעצב ותופר, ורבות מהן נתפרות בהתאמה ובעיצוב אישי לכלה. לכל אישה יש את הגזרה שלה, וכל אחת תרצה לקבל את זאת שמתאימה לה ביותר. יש דרכים רבות לבחור שמלות, ואחת מהן היא באמצעות צפייה בתמונות של שמלות שנמצאות באתר של עובד כהן. במידה ולא מוצאים אחת שכזאת, מומלץ להגיע לבית האופנה שלו, ולראות את הקולקציה שמוצגת, ואף לעיין בקטלוגים שונים שנמצאים שם.

תכנון ועיצוב

לאחר שהכלה בוחרת שמלה בסגנון מסוים יתחיל המעצב לתכנן אוותה ולעצב את הסגנון הייחודי שהוא רוצה לשוות לה. לעובד כהן יד את הכישרון היצירתי ואת היכולת להתאים את השמלה לגזרת הכלה, לאישיותה ולאופייה. הוא יודע להיזהר ממלכודות, ולא יתפשר על עיצוב שאינו הולם את הכלה. הוא יודע להבין לנפש הכלה, ירגיע את חששותיה ויעניק לה את הביטחון ביכולותיו. כל אלו הינם דברים חשובים, וכלות רבות יבקשו לעבוד עימו בשל כך.

תהליך התפירה

תפירת השמלה הוא תהליך ארוך שמחייב מדידות רבות, תיקונים, התאמות ושינויים מפעם לפעם, ולכן, צריך להתחיל אותו מוקדם ככל האפשר. התפירה תהיה ברמה גבוהה והגימור מושלם. כלות רבות תגענה מספר פעמים למדידות עד שהשמלות תיראנה טוב ותשבנה על גופן בשלמות, סלוני כלות רבים מכינים את הכלות בערב החתונה, ורבות מהן מלבישות את הכלות בשמלות מהממות שעוצבו על ידי עובד כהן. ערב החתונה המרהיב יהיה מושלם כאשר במרכז העניינים ותחת החופה יהיו חתן וכלה זוהרת בשמלה מרשימה ולבנה.