מאמרים / מעצב שמלות ערב יוקרתיות

מעצב שמלות ערב יוקרתיות

עובד כהן מגדולי המעצבים בישראל יציע לך שלל שמלות מרהיבות ויוקרתיות לערב המיוחל. בין אם מדובר באירוע של קרוב משפחה, בין אם מדובר באירוע אקסקלוסיבי אחר, את מוזמנת להגיע לקומפלקס המפואר שלו ולהתרשם משלל השמלות המחכות רק לך, מותאמות בקפידה לגופך. המתחם שלו מתפרס על שתי קומות, שם תוכלי ליהנות מהקולקציה המיוחדת שלו. מאות שמלות ניתנות גם להשכרה, ראוי לציין כי הקולקציה מתחדשת בכל שלושה חודשים, מה שמבטיח לך גם להיות בצו האופנה. אם סלבריטאיות רבות מגיעות אליו, משמע שגם את יכולה למצוא את שמלת הערב הנכונה.

איתור שמלות ערב והרגשת נוחות תוך הקפדה על איכות

שמלות ערב יוקרתיות ניתן לאתר במגזינים שונים של "מתחתנים" ובכל מיני מגזינים העוסקים בעיצובי ערב מרשימים. בימינו קל יותר גם לשוטט באינטרנט, גם שם תוכלי למצוא שמלות ערב המותאמות לסגנון האירוע, לסגנון אישיותך והכי חשוב לסגנון גופך. חפשי שמלת ערב שתרגישי בה גם נוח כי יופי לבדו לא מספיק בימינו. את חייבת לכבוש את לב האורחים, אך בעיקר את לבך שלך בשמלה נוחה, מרשימה ויפה. הקפידי על בד איכותי כי איכות מעידה על יוקרה וגם תסייע לך בשמירה על הנוחות החשובה.

להיראות מיליון דולר בשמלה שעולה רק אלפיים שקלים

יש המון שמלות ערב יוקרתיות, יש גם שמלות ערב פשוטות יותר. לא תמיד צריך שמלה שעולה עשרת אלפים שקלים. אפשר להסתפק גם בשמלה שתעלה לך אלפיים שקלים ולהיראות מיליון דולר. המחיר לא קובע הכול, אבל הוא בהחלט מכוון לאיכות. ככל שהשמלה תהיה יקרה, משמע שהבד שלה איכותי יותר, אם כי חשוב לקחת הכול בפרופורציה ולא להשתגע עם מחירים אסטרונומיים.

התאמת השמלה והצבע לגיל ולסגנון האירוע

חשוב להתאים את השמלה גם לגילך. אם את בת שישים את בוודאי תבחרי שמלה השונה ממישהי בת עשרים. הגיל מחייב, כמובן. ככל שאת מתבגרת, עלייך לשמור על סולידיות עם קריצה. אין הכוונה ללבוש שמלה חנוקה מהרגליים ועד הצוואר, אפשר לשמור על מחשוף, אך מחשוף חינני בגיל שישים יהיה שונה ממחשוף בגיל עשרים. בחרי גם צבע המתאים לעור גופך ולאישיותך. אין סיבה לבחור בצבע נועז כשאת הולכת בסך הכול לארוחת ערב.