מאמרים / מעצבי שמלות כלה מומלצים

מעצבי שמלות כלה מומלצים

מעצבי שמלות כלה מומלצים נמצאים ברחבי הארץ ורובם מרוכזים באזור המרכז. נביא לידיעתכם מספר מעצבים מובילים בתחומם. כמובן, חשוב לבחור את שמלת הכלה בהתאם לגוף, לסגנון האירוע ולאישיות הכלה. שמלות כלה קיימות בסגנונות שונים, בצבעים מגוונים ובגזרות שונות ולא כל גזרה מתאימה לכל אישה. על כן ייעוץ של מעצב ועין טובה יובילו אותך לבחירת שמלת הכלה הנכונה. לפנייך מוצגים מספר מעצבי אופנה מוכשרים במיוחד.

רן צוריאל- מעצב בין לאומי

המעצב המוכשר רן צוריאל נמצא על קו תל אביב-ברלין בשנים האחרונות. הוא זכה בתחרות בין לאומית לשמלות קוטור בברלין, נבחר כאייקון מוביל בתחום בגרמניה, הוא ודאי מושפע מהמראה הקלאסי החדשני והאיכותי של עבודות היד ושיפוני המשי. תוכלי ליהנות מעיצוביו בשדרות וושינגטון 29, תל אביב. שלא תגידי שלא אמרנו…כישרון מהלך ומומלץ במיוחד!

עובד כהן- קולקציה עשירה צבעונית וחדישה

עובד כהן, בעל סטודיו, מעצב שמלות ערב ושמלות כלה במראה חדיש, צבעוני ומרהיב. הקולקציה שלו מתאימה גם לנשים צעירות וגם לנשים מבוגרות יותר. בתפירתו תמצאי קריסטלים, נוצות, חרוזים, מטבעות. הוא נמצא תמיד עם האצבע על הדופק ומעודכן בכל צווי האופנה האחרונים. התוספות הייחודיות שהוא מוסיף לשמלות, משדרגות כל מראה של שמלה המותאמת לכלה הישראלית. הוא מעורב בכל פריט שיש לו- החל מבחירת הבד ועד למכירה בשטח. ללא ספק- מכתיב אופנה ובגדול! מומלץ בחום!!!

לי גרבנאו וינטג' קלאסי ורומנטי

לי גרבנאו היא מעצבת מוכשרת במינה שמדגישה את קולקציית הווינטג' בדגמיה השונים. רבות מבנות ישראל אוהבות את המראה הקלאסי, המאופק בסגנון הזה, כיוון שהוא משלב גם את המראה האצילי וגם את המראה הרומנטי והחצוף. את הווינטג' מציגה לי בגרסה מודרנית, כך שאם את אצילת נפש, ודאי תעדיפי את סגנון האופנה שלה. אם עיסוקנו הוא מעצבי שמלות כלה מומלצים, ודאי שנכניס אותה לרשימה. שמלות הכלה שלה עשויות רקמות, תחרה, פנינים ושיפון. שמלות מרהיבות לכל עין. להתרשמות הגיעי לרחוב חבצלת השרון 2, הרצליה. שם תחכה לך המעצבת עם הסברים על השמלה הנכונה לא רק לגופך, גם לסגנון אישיותך. מומלצת!!!