מאמרים / מעצבי אופנה

מעצבי אופנה

אופנה היא עניין יומיומי. אנחנו חושבים עליה ומודעים עליה בכל רגע ורגע. בין אם כרגע הקצנו משינה ובין אם אנחנו מתכננים את ההופעה שלנו לאירוע קרוב. אפנה הפכה להיות חלק בלתי נפרד מעולמנו וכיום כל שכבות האוכלוסייה וכל המגזרים מגלים מודעות מסוימת לאופנה, דרישותיה ולשינויים שחלים בה. יותר ויותר אנשים החלו להתאים את עצמם לטרנדים ולשינויים שעולם האפנה מכתיב להם, בלי הבדל דת גזע ומין. אם בעבר נושא האופנה היה קשור בעיקר לנשים, הרי שכיום מדובר במגמה כלל עולמית וחוצה מגדרים.

לנו הלקוחות

אחת הדוגמאות לכך היא הנוכחות הבולטת באירוע שמתרחש בכל שנה בישראל ובמדינות רבות בעולם: שבוע האופנה. מדובר בשבוע שבו ניתן להכיר ולהתרשם ממרכולתם של מעצבים צעירים וותיקים. שבוע האופנה מאפשר לנו הלקוחות להכיר את הטרנדים החמים ביותר של השנה הקרובה, להתעדכן, לשטוף את העיניים בלבוש מיוחד ומקורי וכמובן לבצע רכישות בהתאם. מעצבים בשבוע האופנה יכולים גם הם לזכות בחשיפה לקהל רחב שמגיע להתרשם מהדגמים, אך לא רק.

למעצבים צעירים וותיקים

מדובר באירוע שיווקי לכל דבר שמגביר את החשיפה לכל מעצב או מעצבת, אולם במקביל הוא גם יוצר אקלים עיצובי מיוחד. משום שאופנה היא תחום חי ונושם הרי שכל מעצב זקוק לאוויר לנשימה. שבוע האופנה הוא אותו אוויר לנשימה שמאפשר למעצבים ותיקים וצעירים לינוק זה מזה מקורות השראה, ובהתאם לגדול, לצמוח ולהתפתח. שבוע האופנה הוא אם כן מקור להתחדשות ולצמיחה, הפריה הדדית ויצירת אקלים עיצובי אופנתי בכל החברה הישראלית ובקרב מעצבים צעירים.

שיתופי פעולה

שבוע האופנה הישראלי הוא גם מקור לשיתופי פעולה בין מעצבים ישראלים ובין מעצבים מחו"ל. מעצבים בשבוע האופנה יכולים להתוודע זה לזה ולהכיר מגוון של סגנונות מרחבי כל העולם וכך לרקום שיתופי פעולה מעניינים ויצירתיים. לא מעט משיתופי הפעולה המוכרים לנו החלו את דרכם בשבוע האופנה. עובד כהן הוא מעצב מוכשר ומבטיח מתחום עיצוב שמלות כלה. עם ייעוץ מקצועי והכוונה מתאימה כל כלה יכולה תמצא אצלו את שמלת הכלה הטובה והמתאימה לה ביותר.