מאמרים / מחפשת שמלות כלה

מחפשת שמלות כלה

מחפשת שמלות כלה? מתקשה להחליט איזה סגנון מתאים לך? לא סגורה בין שמלת מחשוף לשמלה צנועה? אל דאגה, את לא לבד, כל כלות השמחה מתלבטות באותן השאלות כאשר כולן רוצות בעצם את אותה התוצאה

להיות הכלה המיוחדת מכולן. בבית האופנה עובד כהן תמצאי את כל התשובות,תחילה בקבלת פנים אישית ע"י מעצב הבית שיקשיב לדרישותיך, ייעץ, ימליץ ועד תפירת השמלה שתענה על דרישותיך ותגשים את חלומותיך, כי אצלנו בבית האופנה מומחים בתפירת חלומה של כל כלה.

מהו הסגנון שלך?

קלאסי, וינטאג', כפרי, סקסי, סולידי, רומנטי ועוד., הן יכולות להיות קצרות, ארוכות, תפוחות, נשפכות, עם מחשוף מקדימה או רק מאחור, עם תוספת של אלמנטים וגם בקו חלק וסולידי. אם את מחפשת שמלות כלה את צריכה לדעת לזהות עצמך בחלקן כדי לגבש את טעמך האישי ולצמצם את החיפוש המתיש בין אלפי השמלות הקיימות. בבית האופנה עובד כהן, באווירה קסומה ויוקרתית מפנקת ואישית, תוכלי להתרשם ממבחר עשיר ומיוחד של שמלות כלה, בעלות גזרות ייחודיות ובדים איכותיים, להתמקד ולהחליט יותר בקלות לאיזה סגנון את שייכת.

כלה מכוכב אחר

כאשר הכלות יוצאות מבית האופנה שלנו, בדרכן לצילומים הן נראות כאילו והגיעו מכוכב אחר, כי את השמלות שאנו מעצבים ותופרים בהקפדה, עם תשומת לב מלאה ודגש על כל פרט, קישוט ותפר, לא ניתן לראות בשום מקום אחר על כדור הארץ. עובד כהן הוא מעצב עילית שאינו מתפשר על פחות ממצוין ושאיפותיו אינן יודעות שובע, הוא עולה ומתקדם יחד עם צווי האופנה המשתנים ומקדים את כל השאר. אם את עדיין מחפשת שמלות כלה, בית האופנה שלנו הוא התשובה.

מלכת הנשף

רוצה להיות מלכת הנשף בחתונה שלך? אולי, נסיכה מהאגדות? אצלנו בבית האופנה היוקרתי והמפואר תוכלי להיות מה שבא לך. אנו נקשיב ונייעץ, הבדים האיכותיים שלנו יעטפו אותך ברכות ואהבה והאלמנטים העשירים והייחודיים שלנו יקשטו את כל כולך ויבליטו את יופייך. אנו נצעד איתך יד ביד (כמעט עד החופה), נלווה ונתמוך

כדי שמאיתנו תצאי מלאת ביטחון ושבעת רצון הישר אל זרועות אהובך שמבטו יאמר כבר את הכל. אנו המומחים ביצור מלכות, את רק צריכה לבחור.