מאמרים / למה לבחור בבית האפנה של עובד כהן?

למה לבחור בבית האפנה של עובד כהן?

רגעי השיא בכל חתונה הוא השלבים השונים של החופה, והם מתחילים מהרגע שבו בני הזוג עושים את הצעדים הראשונים שלהם אל במת החופה ועד לשבירת הכוס. הכלה צריכה להיראות במיטבה כי הרבה עיניים יינשאו אליה, והמצלמות השונות יצלמו אותה ואת בן זוגה, ולכן, היא צריכה להופיע בשמלה מיוחדת שנפתרה במיוחד עבורה ועל פי מידותיה על ידי מעצב עילית כמו עובד כהן שיש לו את בית האופנה עובד כהן שנמצא בחולון. עם שמלה מתוצרתו ופרי עיצובו, הכלה תיראה כמו מיליון דולר לפחות.

במה דוגל עובד כהן?

עובד כהן חורט על דגלו מספר הנחות בסיסיות שעל פיהם הוא פועל. ראשית, יש לו את היכולת והכישרון היצירתי לעיצוב דגמים מיוחדים שבכל אחד מהם יש אלמנט חדש מיוחד. הוא אינו מהסס לחדש ולהפתיע, יש לו ראש פתוח לקבלת רעיונות והיכולת לשפר אותם ולהוציאם אל הפועל. בתחום הביצוע הוא מקפיד על תפירת עילית, ועל גימור מושלם, כך, שכל שמלה שיוצאת מתחת ידיהם של התופרים המקצועיים שלו תהיה עם תפירה מושלמת, ותהלום את הגזרה של כל כלה.

באלו חומרים משתמשים?

השימוש שנעשה הוא בחומרים איכותיים ביותר שקיימים, והבדים המגוונים שמהם תופרים את השמלות מגיעים מיצרנים מעולים. יש סוגי בדים שמתאימים לשמלות כלה, והם מגיעים בגוונים שונים של לבן או בצבעים אחרים שמבקשות הכלות. בנוסף, יהיה שימוש באביזרים ובפרטי לבוש אחרים, שיותאמו בצורה מושלמת לשמלה. בין אם זה שובל, או הינומה לראש הכלה. ייעשה שימוש לפי הצורך, בחצאיות שיפון, בחגורות קטיפה או משי, בעליוניות מותאמות, ועוד.

באיזה אביזרים משלימים משתמשים?

את מראה הכלה ישלימו תסרוקת מתאימה, תכשיטים שתענוד לצווארה, לזרועותיה ,לידיה ועוד. בנוסף היא תחזיק בזר כלה יפה, וכאשר היא תעמוד על הבמה בהתרגשות גדולה עם השמלה המיוחדת שנתפרה עבורה, יתרגשו בשבילה בני המשפחה הקרובים והאורחים שיגיעו לכבד את הטקס. שמלה טובה שמונחת טוב ואשר נוח להסתובב עימה מבית האופנה של עובד כהן, תיתן לכלה את השקט הנפשי והביטחון העצמי, והיא תיראה זוהרת במשך כל הערב, ולכן, כדאי מאוד לתפור אצל עובד כהן את שמלת הכלה.