מאמרים / נטולת מאמץ – להתחתן בנינוחות בשמלת כלה קולית

נטולת מאמץ – להתחתן בנינוחות בשמלת כלה קולית

למרות שיום החתונה אמור להיות היום הגדול והמאושר ביותר (עד כה) בחייהם של בני הזוג, עבור זוגות רבים הופכת החתונה להיות אירוע מלחיץ יתר על המידה. ניתן להבין אותם – ההכנות הקדחתניות במשך שבועות וחודשים מראש, כל הציפייה והרצון להגשים את החלום בדיוק כפי שדמיינו אותו במשך שנים, הלחץ ממעמד החופה וכל העיניים שיופנו אלינו וכו' – קל לראות איך ניתן להילחץ ממעמד שכזה, וכך לחוות בעיקר לחץ ועצבים ביום הגדול, במקום ליהנות. בעוד ישנם הרבה דברים שניתן וכדאי לעשות על מנת לשנות את המצב ולא להילחץ יתר על המידה מהחתונה, כאן נדבר על התחום בו אנו מתמחים – שמלות כלה נוחות. גם את השמלה בה את מתחתנת אפשר לתכנן בצורה שתעבוד לטובתך, ותסייע להקל על הלחץ שאת חווה.

עיצוב שמלות כלה

על ההשפעה העצומה של השמלה על ההרגשה ביום החתונה

בעוד למרבית הכלות השמלה אכן חשובה וזוכה ללא מעט תשומת לב והתייחסות במהלך ההכנות לחתונה, מרביתן אינן מבינות עד כמה ההרגשה שלהן ביום החתונה מושפעת מסוג השמלה שהן לובשות. וזה ממש לא רק עניין של אסתטיקה וטעם אופנתי.

חשבי על זה – מעבר למשמעות האישית העצומה של יום החתונה עבורך ועבור בן זוגך, מדובר ביום קדחתני ועמוס בפעילות ובהתרחשות. לרוב הזוגות עסוקים ונמצאים בתנועה ותזוזה כבר מהבוקר, והאירוע נמשך כאמור עד לשעות הקטנות של הלילה. כאשר הגעתם לשלב הריקודים, אתם כבר אחרי כמעט יממה של תנועה ופעילות מאומצת, הן פיסית והן נפשית. לכן, לשמלה שאת לובשת במהלך אותו יום השפעה עצומה על ההרגשה הפיסית שלך – עד כמה נוח ונעים לך פיסית, ולכן עד כמה את נינוחה ורגועה, לפחות ברגעים בהם את יכולה להיות כזו… גם אם אינך מייחסת לכך יותר מדי חשיבות ואת בונה על האדרנלין שיניע אותך בלי בעיה לאורך כל היום, אל תטעי – העומס על הגוף שלך ועד כמה את מרגישה שחם לך, שנוח לך וכו' – לכל אלו השפעה ישירה גם על מצב הרוח שלך, רמת המתח בו את נמצאת, עד כמה את עצבנית וכו'. ואחרי הכל, המטרה ביום הזה היא קודם כל שתיהני ויהיה לך טוב…

 

לעצב שמלת כלה נוחה, נעימה וגם יפה

קיימות דרכים יצירתיות רבות לעצב שמלות כלה כך שיהיו לא רק יפות ועוצרות נשימה, אלא גם נוחות ומאפשרות נשימה לכלה עצמה…

שמלות כלה

עם זאת, זה לא תמיד פשוט כל כך. כלות רבות רוצות מאפיינים מסוימים בשמלה שלהן שמקשים לעיתים על רמת הנוחות והרגשת ה"קלילות" המתקבלת מלבישת השמלה. על מנת לשלב בין הרצון של הכלה, מה שנכון מבחינה אסתטית ואופנתית והרגשה של נוחות וקלילות יש צורך ביד אומן, מנוסה ומוכשרת. כאן נכנס לתמונה מעצב שמלות כלה מוכשר ומנוסה אשר יכול לעשות את השילוב הזה, בלי לאבד אף אחד מהאלמנטים הרצויים.