מאמרים / טיפים לחתן ולכלה על אולמות אירועים

טיפים לחתן ולכלה על אולמות אירועים

בעת בחירת אולמות אירועים, עבור מי מבינכם שמתכנן אירוע ייחודי וחשוב לו, ישנם מספר דברים שצריך לקחת בחשבון. במאמר זה נרכז עבורכם את הדברים החשובים וכך תבינו איך מתחילים…

כמו בכל אירוע, קטן כגדול, ניתנת חשיבות רבה לתחום הצילום. בין אם אתם צריכים צלם חתונה, צלם אירוע עסקי או צלם בר מצווה – הקפידו לבחור את הצלם, כיוון שצילום אירועים שונה מצילום אחר – הרגעים באירוע שלכם הינם מיוחדים, מקוריים ולא יחזרו בשנית וצלם טוב צריך לדעת להנציח רגעים אלו בצורה הטובה ביותר, אין לו אפשרות שניה לעשות זאת. זהו התחום הכי חשוב, כיוון שהוא ישפיע על האירוע ועל המזכרת שלכם מהאירוע לשנים רבות.

כדי להיות בטוחים שאתם עושים החלטה ראשונה, בבחירתכם לערוך את האירוע שלכם בתוך אולמות אירועים למיניהם, להלן ארבעה אלמנטים חשובים כדי לחזק את בחירתכם:

1) מיקום מרכזי – אולמות אירועים, רובם ככולם ממוקמים באזור מרכזי עירוני, אשר הגישה אליו נוחה מאוד, בין אם מגיעים אליו ברכב פרטי ובין אם מגיעים אליו בתחבורה ציבורית. לאלמנט זה שני יתרונות: ראשית, האורחים יגיעו בזמן ולא "יתחברשו" בדרכים עקלקלות, כדי למצוא את מקום האירוע שלכם; ושנית, לא תיאלצו לגרור את האורחים, שלכם למקום נידח ואפלולי, כמו שנמצאים גני אירועים וכדומה.

2) מקום סגור וממוזג – אחד היתרונות הבולטים של אולמות אירועים הוא שהם סגורים ואטומים, מה שנותן להן יתרונות על כל המקומות האחרים המוצעים, כמו: אירועים בחיק הטבע, בגני אירועים וכדומה. גם אם תשקיעו את כל הונכם בקיום האירוע שלכם, אך יהיה חמסין ושרב מלא בלחות או שירד גשם במפתיע – שום כסף שבעולם לא שווה את זה שהאורחים שלכם יסבלו ויקללו את הרגע שהגיעו לאירוע שלכם.

3) ללא הגבלת שעות – אולמות אירועים, ברובם, ממוקמים באזור שאין סביבו אזורי מגורים – עובדה זו מקלה על המשך האירוע עד לשעות הקטנות של הלילה. דווקא שמתחילים ליהנות והחבר'ה הצעירים נשארים, רוקדים ומשולהבים – כואב הלב להגיד להם ללכת הביתה, כי זה מפריע לשכנים – פשוט יתרון עצום!

4) מחירים – זהו אולי האלמנט הכי חשוב עבורכם… אולמות אירועים, בדרך כלל, אבל לא תמיד, מקפידים על מחיר נמוך יותר באופן משמעותי ממקומות אחרים, אפילו כאשר מדובר באולם יוקרתי בעל מוניטין. אין ספק, תקציב החתונה חשוב ולרוב גם יהווה שיקול בבחירת המקום לאירוע.