מאמרים / רק רוצה לרקוד – האם שמלת הכלה מתאימה גם לריקודים?

רק רוצה לרקוד – האם שמלת הכלה מתאימה גם לריקודים?

יום החתונה הוא יום ארוך ומגוון מנקודת מבטה של הכלה – פעמים רבות הוא כולל צילומים בטבע, שעות של התארגנות והיערכות בסלון הכלות, חדר המלון או חדר המשפחה בגן האירועים וגם האירוע עצמו כולל לרוב מספר חלקים שונים בתכלית, החל משלב קבלת הפנים ה"נינוח" יותר, דרך החופה הרשמית והמלחיצה ועד לריקודים הנמשכים עד לשעות הקטנות של הלילה. כל סדר היום העמוס הזה מעלה את השאלה – האם שמלת הכלה שנבחרה אכן תתאים ותהיה נוחה לאורך כל שלבי היום הגדול? במידה ולא – מה ניתן לעשות וכיצד יש להיערך מבחינת התאמת לבוש הכלה לשלבים השונים של יום האירוע?שמלות כלה

שמלת כלה מעוצבת ואלגנטית אשר מתאימה למצבים שונים

אפשרות אחת מומלצת היא להתייעץ מבעוד מועד בנושא זה עם מעצב שמלות הכלה עימו בחרת לעבוד, וללכת על שמלת כלה שלא רק נראית טוב, אלא גם נוחה ומתאימה למגוון סיטואציות שונות. כלות רבות מתחתנות כיום עם שמלת כלה מינימליסטית מבחינות מסוימות, דוגמת שמלות ללא שרוולים, שמלה צמודה יחסית ללא יותר מדי בד עודף המשתלשל ממנה וכו'. כאשר שמלת הכלה שלך מתאימה בדיוק לגוף שלך, אינה מכילה יותר מדי בדים עודפים ויושבת עלייך בדיוק כמו שצריך, היא תהיה נוחה בכל סיטואציה, וגם בשלב הריקודים וההשתוללויות שבחלק האחרון של האירוע.

אפשרות נוספת היא לבחור בשמלה המורכבת מכמה חלקים שונים. לרוב, מדובר בשמלות כלה אשר בנוסף לשמלה עצמה מתווספים אליה עוד חלק אחד או שניים, למשל – כיסוי לכתפיים ולזרועות עבור החופה, בדים המשתלשלים מהחלק האחורי של השמלה על מנת ליצור מראה מרשים כאשר הכלה צועדת לחופה וכד'. ניתן לעצב שמלת כלה "מודולארית" – את אותם חלקים המתאימים לחופה, למשל, מרכיבים על השמלה ממש לפני החופה, ולאחר מכן מורידים אותם על מנת להקל על הכלה.

 

שמלות שונות לחלקים השונים של הערב

אפשרות פופולארית נוספת עליה הולכות לא מעט כלות על מנת להבטיח ולוודא כי יוכלו לרקוד ולהשתולל בנוחות היא שימוש במספר שמלות שונות. פתרון זה נפוץ בעיקר כאשר מדובר בשתי שמלות שונות – אחת לשלב קבלת הפנים והחופה, ואחת לשלבים שלאחר מכן ובעיקר לשלב הריקודים. אין דבר נוח יותר מאשר להחליף לאחר הטקס עצמו את שמלת הכלה החגיגית כל כך בשמלה פחות רשמית ויותר נוחה, כך שבשלב האוכל והריקודים הכלה יכולה להיות משוחררת ו"לקרוע את הרחבה" בנוחות מרבית.
שמלות כלה נפוחות

גם אם לא ייחסת מחשבה יתרה לנושא זה עד כה, כדאי לחשוב עליו ברצינות – לאחר החופה ישנה ירידת מתח, וכאשר כל החברים מתחילים לשתות ולחגוג, החתן והכלה הופכים למרכז העניינים ברחבת הריקודים. לכן, כדאי מאוד שירגישו בנוח ויוכלו לרקוד, להתרוצץ ולהשתולל בנוחות מרבית. אם אינך בטוחה איזה פתרון יתאים ביותר עבורך, התייעצות עם מעצב שמלות הכלה שלך היא הדרך הבטוחה ביותר לגשת לעניין…