לאחרונה התחתנתי עם כמה שמלות של מעצב שמלות הכלה הנצחי והאהוב עליי ביותר – עובד כהן כמובן. למי שתוהה למה כתבתי "כמה שמלות" – על זה בדיוק רציתי לספר כאן.

רציתי להיות הכלה הכי מרשימה שיש – זוהרת, נוצצת, חלומית וכל תיאור אחר שמתאים כאן. ידעתי מיד שאני רוצה שמלת כלה של עובד, ובגלל שרבים מהעיצובים שלו כל כך מרשימים ועוצרי נשימה, פשוט לא ידעתי איך להחליט ולהיסגר על שמלה אחת בלבד.

למרבה המזל, כבר הייתי בכמה חתונות בהן הכלה החליפה שמלה לאחר החופה, ובחלק מהן אפילו החליפו לשמלה שלישית בשלב שאחרי האוכל ולקראת הריקודים והמסיבה. ידעתי שגם בחתונה שלי זה יהיה ככה – זה היום הגדול שלי, אם אני רוצה כמה שמלות, למה לא?…

 

בקבלת הפנים והחופה הייתי עם שמלת כלה "קלאסית", מרשימה אך מאופקת יחסית. הרבה תחרה, הינומה גדולה ומרשימה ובדים ארוכים שהשתרכו אחרי כשההורים שלי ליוו אותי בדרך לחופה. כמו בחלומות שתמיד היו לי…

אחרי שבירת הכוס והנשיקות והחיבוקים מכולם, החלפתי בזריזות לשמלה נינוחה יותר, אבל עדיין כזו שלא השאירה מקום לספק – מי כאן הכלה. שמלה קצרה ונינוחה יותר, לבנה ואלגנטית, למרות שהייתה נועזת יותר עם כמה שסעים עמוקים יחסית.

כמובן שלא עצרתי כאן – למסיבה שבאה אחרי המנה העיקרית כבר יצאתי עם שמלה שלישית, הפעם כזו שאפשרה לי להשתולל ולרקוד בנוחות ובלי לדאוג. גם כאן מדובר היה בשמלה יוצאת דופן יחסית לכל המוזמנות, כך שגם על הרחבה היה ברור כשמש מיהי הכלה והכוכבת של האירוע. גם בן זוגי (כבר בעלי…) החליף למשהו נינוח יותר ונהנינו מהשלב של הריקודים והמסיבה כאילו יצאנו עם כל החברים הכי טובים למועדון.

בקיצור, אני ממליצה בחום – גם על כמה שמלות שונות וגם על עובד כהן שיעזור לכן לבחור את השמלה המתאימה לכל שלב באירוע…