בקולקציית שמלות כלה 2017 נראה לא מעט שמלות כלה עם תחרה, וכך היה הדבר גם בקולקציה של 2016, ופחות או יותר של כל שנה לפני כן. נראה כי שמלות כלה תחרה היו פופולאריות מאז ומעולם, כאשר שמלות תחרה מהודרות ניתן למצוא אפילו בסרטי מערבונים או בשחזורים של חתונות ויקטוריאניות מלפני מאות שנים.
מה הופך את התחרה לפופולארית ונצחי כל כך עד שניתן למצוא אותה בכל שנה, וגם בקולקציית שמלות הכלה של 2017 בישראל?

שמלות כלה תחרה

מראה קסום, מסתורי ואצילי גם יחד – שמלות כלה תחרה

את ההסבר הטוב ביותר לפופולאריות היציבה של שמלות כלה המשלבות תחרה (כמו גם שמלות ערב עם תחרה) ניתן לנסות למצוא במאפיינים האופנתיים של התחרה – איזה מראה מאפיין אותה? איזה רושם היא יוצרת בקרב מי שמתבונן בה?
התשובה לכך היא כי כאשר משתמשים בתחרה באופן יצירתי אך מקצועי, מתקבלת תוצאה מרהיבה וקסומה בעת ובעונה אחת – לתחרה המשולבת בשמלות כלה, כמו גם בכל שמלה – מהודרת ואלגנטית כאחת, יש אפקט אצילי ומהודר. זו הסיבה לכך שהתחרה קיימת בשמלות ערב מהודרות עוד מימי האצילות ושושלות המלוכה האירופיות, אי שם לפני מאות רבות של שנים.
אך זה לא הכל – מעצבי שמלות כלה מוכשרים יודעים כיצד להשתמש בתחרה על מנת ליצור מראה מאוד סקסי מצד אחד, אבל גם מאופק ואפילו מסתורי מצד שני. את כל התכונות האלו ניתן לשלב יחד באמצעות שמלת כלה עם תחרה במקומות ובמינונים הנכונים. על מנת שזה יקרה, נדרש כמובן לא מעט ניסיון ועין טובה ויצירתית במיוחד…

שמלות כלה 2017