ישנם הרבה דברים שניתן להביע באמצעות שמלות כלה מיוחדות בעיצוב אישי – ניתן להבליט את המאפיינים המחמיאים של הכלה ולטשטש את אלו שפחות מחמיאים, ניתן להשיג מראה אלגנטי או זוהר ונוצץ, מסתורי או פתוח ונינוח וכו'. מאפיין נוסף שניתן להכיל על שמלות כלה במידה מסוימת הוא מראה עירוני ואורבאני מול מראה כפרי ופסטוראלי. מאפיין זה תלוי, בין השאר, גם באופי החתונה עצמה ובמיקום בו היא נערכת.

שמלות כלה מיוחדות

שמלות כלה בתל אביב או ביקב הפסטוראלי בין הכרמים – היכן נערכת החתונה?

נציין כבר כאן כי אמנם למיקום החתונה השפעה חשובה על אופי השמלה, במיוחד בהקשר של שמלה כפרית מול שמלה מהודרת, אלגנטית ו"עירונית" יותר, אך זהו לא השיקול היחידי. נשים רבות בחרו כבר להתחתן בגן אירועים או מקום מסוגנן אחר בעיר הגדולה, ועדיין בחרו בשמלת כלה שמראה עדין ו"פסטוראלי" או כפרי יותר.
בכל זאת, במידה והחתונה נערכת בגן אירועים כפרי או בין הכרמים של יקב כלשהו המארח אירועים בסגנון כפרי, חתונה זו מתאימה יותר לשמלת כלה עדינה ופשוטה יחסית. שמלות כלה בתל אביב, או לפחות באולמות ובגנים המהודרים והמסוגננים יותר בעיר, יהיו לרוב שיקיות וזוהרות יותר, כך שיתאימו לסביבת האירוע.
חשוב לציין כי בנוסף לשיקולים האלו וכמובן לאופי העיצוב של האירוע עצמו, הטעם האישי של הכלה (וגם של החתן?…) צריך לשחק כאן תפקיד משמעותי – לכלה עם סנטימנטים לטבע ולאווירה הפסטוראלית של הכפר תתאים יותר שמלת כלה כפרית ועדינה, בעוד לכלה עירונית מטבעה שמעדיפה גלאם, שיק והדר, תתאים יותר שמלת כלה אורבאנית במלוא מובן המילה.

 

שמלות כלה נפוחות