בכמה ראיונות שונים נשאלתי – מהם הדברים החשובים ביותר מבחינתך בשמלת הכלה? האם אתה מעדיף בדים מסוימים על פני אחרים? עיצובים או סגנונות מסוימים על פני עיצובים אחרים? כשחשבתי על הנושא הזה, נראה היה לי שהתשובה לשאלות כאלו יכולה להיות רק אחת – מה שהכי חשוב הוא שהכלה תהיה מאושרת. כל שאר הטעמים וההעדפות הם רק בתנאי שהכלה מרוצה. אחרי הכל, אני נותן לה שירות. היא הלקוחה, זה היום הגדול שלה והדבר החשוב ביותר הוא האושר שלה. שהיא תצא מרוצה מהיום הזה.

שמלות כלה
שלא תבינו אותי לא נכון – אני לא רואה את העבודה שלי בתור נטו הענקת שירות. אני מעצב שמלות כלה כי אני אוהב את התחום, הוא מאפשר לי להביע את עצמי ואת היצירתיות שלי וגם לעשות נשים מאושרות באחד הימים החשובים בחיים שלהם. האושר שלהן הוא העניין העיקרי כאן, לא הטעם האישי שלי או ההעדפה שלי לבד או סגנון זה או אחר.

אני חושב שכל מעצב שמלות כלה צריך לשים לנגד עיניו את האושר והסיפוק של הלקוחות בתור המטרה הראשונה והעליונה. גם אם יצרתם את השמלה הכי מיוחדת בהיסטוריה של עולם החתונות וכל העולם מחמיא לכם עליה, אך הכלה לא אוהבת אותה ואינה מרוצה משמלת החתונה שלה – לא השגתם את המטרה שלכם, ולא מילאתם את תפקיכם כאנשי מקצוע ואומנים