בתור מעצב שמלות ערב ושמלות כלה, נכחתי באינספור אירועים חגיגיים וחתונות במהלך חיי, יותר ממה שאני מסוגל לזכור ולספור. הרבה פעמים אני נתקל בשאלה – איך זה מרגיש לראות נשים לבושות בעיצובים שלך במהלך יומן הגדול, או במסגרת אירוע חגיגי כלשהו? האם בשלב כלשהו זה כבר נהיה שגרה? האם זה מפסיק לרגש אותך?
שמלות כלה קצרות
התשובה שלי לשאלות האלו היא חד משמעית – להיות נוכח באירוע חגיגי ולראות נשים בעיצובים אישיים שלי זו חוויה מרגשת בכל פעם מחדש, גם בפעם האלף. זו התרגשות שכנראה לעולם אינה חולפת…
אני חושב שזה נכון במיוחד במקרים בהם עברתי עם הכלה תהליך ארוך יחסית של בחירה ועיצוב אישי, תהליך שכולל היכרות אישית מעמיקה והבנה של הטעמים וההעדפות, כאשר מדובר בתהליך דו כיווני – כמובן שאני זוכה להכיר את אותה כלה ואת הטעם האישי והחלומות שלה, אך גם היא זוכה להכיר אותי – מה אני אוהב ומעדיף יותר ולאיזה כיוון אני מכווין אותה ואת שמלת הכלה שלה. בסופו של התהליך, להיות נוכח באירוע עצמו כאשר היא מציגה לראווה את העיצוב עליו עבדנו ביחד, ואני זוכה לראות את האושר על הפנים שלה באחד הימים המיוחדים ביותר בחייה, נראה שמדובר בהתרגשות גדולה ועמוקה כל כך עד שאין סיכוי שהיא אי פעם תיעלם.
כנראה שאלו חלק מהפריבילגיות של בעלי מקצוע אשר עובדים עם אנשים באירועים הגדולים והמשמחים ביותר בחיים שלהם…