מעצבי שמלות ערב

אירועים חגיגיים, נשפי ערב, אירועים רשמיים ואחרים הם הזדמנות נפלאה שמאפשרת לנשים להתלבש באופן שונה מהרגיל, ולהופיע עם שמלת ערב מיוחדת ומושקעת. באירועים בהם האישה היא המארחת, היא תרצה להיראות במיטבה, מאחר וכל העיניים יהיו נישאות אליה, והצלמים לא יפסיקו לצלם אותה. מעצבי שמלות ערב הם אנשים יצירתיים אשר כל העת עסוקים בעיצוב שמלות מיוחדות. עובד כהן הינו אחד הבולטים בתחום בישראל, והשמלות שלו נחשבות לשמלות איכותיות ומקוריות.

יצירתיות בעיצוב

יצירתיות בעיצוב היא רק צד אחד של המטבע. והצד השני שלו הינו: הקפדה על תפירת עילית וגימור מושלם, ולכן, כל השמלות שיוצאות מבית האופנה של עובד כהן הינן מושלמות באיכות התפירה והגימור. כל עובדי בית האופנה ישקיעו את המיטב בתפירה, ועובד כהן בעצמו משגיח על התנהלות התפירה מראשיתה ועד לסיומה. נשים רבות שמגיעות לבית האופנה ומזמינות שמלות ערב, יודעות כי הן תקבלנה תמורה הולמת עבור כספן, ורבות מהן מגיעות שוב ושוב כדי לבצע הזמנה חוזרת.

תהליך התפירה

תהליך הזמנת שמלת ערב מתחיל כאשר האישה מתקשרת לברור פרטים ראשוניים. היא יכולה להיכנס לאתר של עובד כהן ולראות מבחר גדול של שמלות מצולמות. בנוסף, הן מוזמנות לבית האופנה, ושם הן תוכלנה לעיין בקטלוגים ולראות שמלות שנמצאות בתצוגה. לאחר מכן, היא תשב עם המעצב ותסביר לו את מבוקשה. היא יכולה לפרט בקווים כללים את הסגנון שהיא רוצה, ולהצביע על מספר דוגמאות שיכולות להתאים. בשלב זה יתחיל עובד לתכנן את העיצוב הנדרש.

ידע וניסיון רב

מעצבי שמלות ערב טובים צריכים להיות ניחנים ברגישות המתאימה לעבודתם. עובד כהן יודע להבין לנפש האישה, ולחוש את הלך רוחה, וכך הוא מצליח כל פעם לקלוע לרצונותיה. בעזרת ניסיונו והידע הרב שצבר לאורך שנים ארוכות של עבודה עם נשים שונות, הוא יודע להציע את העיצוב המתאים לאישה, לגזרתה, לאופייה, ולא פחות חשוב מכך. השמלה צריכה להתאים לסוג הערב שבו היא נלבשת. כל התכונות הללו מרשימות נשים רבות שמזמינות את השמלות, לובשות אותן,, ונהנות מערב חגיגי בלתי נשכח. בין אם זה אירוע חתונה במשפחה, קוקטייל חגיגי לרגל השקת מוצר אופנתי ועוד.