המעצב עובד כהן עומד לרשותך

המעצב עובד כהן הוא אחד המעצבים הנחשבים והטובים ביותר בתחום עיצוב שמלות כלה ועיצוב שמלות ערב. בית האופנה של עובד כהן נחשב לכה מוצלח ומומלץ לא רק בגלל יכולת העיצוב הפנומנאליות של עובד ויתר הצוות הפועל במקום, אלא בגלל היחס האדיב, הליווי האישי, ההכוונה והתחושה הטובה לאורך כל הדרך. אנו, בבית האופנה של עובד כהן מבינים את החשיבות של יום החתונה. זהו היום המאושר בחייך בו את מצהירה מול כל המשפחה והחברים על אהבתך העזה לבין זוגך. לכן, זהו יום בו כל תשומת הלב, היחס והפינוקים צריכים להיות מופנים אלייך. אנו נדאג לעצב לך את השמלה היפה והאיכותית ביותר לפי הרצונות והטעם האישי שלך ויתרה מזאת נלווה אותך לאורך כל הדרך עד ליום המאושר.

עיצוב שמלה בהזמנה אישית

המעצב עובד כהן נמצא כאן לרשותך כדי לעצב ביחד איתך את השמלה המושלמת עבור האירוע שלך. כיום לא מעט נשים בוחרות לעצב לעצמן את שמלה הכלה שלהן. העיצוב כמובן שנעשה ביחד עם המעצב, אך הוא נעשה בשיתוף פעולה ולא קונים שמלה מוכנה שעוצבה מראש. כמובן שיש לכך יתרונות רבים, בראש ובראשונה השמלה היא מותאמת באופן בלעדי לטעם האישי שלך וכך את יכולה להגשים את כל החלומות שלך. שנית, השמלה תשב כמו כפפה ליד ותיתפר בהתאם למידות שלך. מעבר לכך, את תהיי היחידה שתלבש שמלה שכזו. לאף אחד לא יהיה עיצוב שכזה לשמלה. נשמע נהדר?! פני עוד היום למעצב עובד כהן, קבעי פגישה אישית, ותראי איכות ויוקרה מהי.

ידע וניסיון של שנים רבות

כאשר את בוחרת את בית האופנה אליו את פונה לצורך בחירת שמלת הכלה שלך, חשוב שזה יהיה מקום שמבין אותך, שכיף לך לשהות בו ושעובדים בו אנשים מקצועיים, קשובים וטובים. ייתכן ותצטרכי להגיע כמה פעמים למדידות ולשהות לא מעט זמן בבית האופנה או בחנות ולכן צריך שזה יהיה מקום שמשרה עליך אווירה נינוחה. בית האופנה בחולון של מעצב העל עובד כהן, הוא המקום המושלם עבורך. את עשויה שלא לרצות ללכת- גם מעצבים מהשורה הראשונה, צוות אדיב נותן תחושה נעימה ויחס אישי וליווי צמוד בכל שאלה, בעיה או דרישה. אנו כאן כדי להפוך את יום החתונה ליום המאושר והמרהיב ביותר בחייך. שיהיה המון במזל טוב!