מאמרים / למתעניינות הבינלאומיות – אני זמין לעבודה גם עבור כלות מחו"ל

למתעניינות הבינלאומיות – אני זמין לעבודה גם עבור כלות מחו"ל

לא פעם אני נתקל בכלות ישראליות המתגוררות בחו"ל, כמו גם בכלות לא ישראליות אשר שמעו עלי וראו חלק מהשמלות שעיצבתי, אשר מביעות עניין בכך שאעצב להן אישית שמלת כלה עבור החתונה. בדרך כלל הן שואלות בסוג של חשש וסקפטיות, בטוחות כי אני לא רלבנטי עבורן מכיוון שאני עסוק מאוד רוב הזמן, והן בכלל לא נמצאות בארץ.
אז תנו לי לסבר לכן את האוזן – עיצבתי לא מעט שמלות כלה לכלות אשר מתגוררות בחו"ל. חלקן אפילו ערכו את החתונה בחו"ל, וחלקן באו להתחתן בארץ. אם את מתעניינת בעיצובים שלי ומעוניינת להתחתן עם שמלה שלי אך את מתגוררת בחו"ל, זה ממש לא אומר שאת צריכה לוותר על הרצון הזה. כבר עשיתי את זה בעבר, ולמעשה יש הרבה מאוד ביקוש מכלות "בינלאומיות", כלות מחו"ל, לשמלות שלי.

שמלות כלה

 

ליצור קשר מספיק זמן מראש ולעשות מחקר מקדים – הזמנת שמלה לכלות מחו"ל

אז כיצד מומלץ לעשות זאת? אם את כלה לעתיד המתגוררת בחו"ל או אפילו צפויה להתחתן בחו"ל ולא בארץ, חשוב שתצרי עימי קשר מספיק זמן מראש. בכל חתונה חשוב לדאוג לשמלה הרבה זמן מראש (גם מכיוון שמעצבים מצליחים עסוקים לאורך כל השנה וגם על מנת שיישאר זמן להתאמות ותיקונים במידת הצורך), ובמקרה של כלה מחו"ל צריך לקחת עוד יותר מרווח של זמן לפני היום הגדול.
לכן חשוב שתצרי איתי קשר מספיק זמן מראש (כמה חודשים טובים לפחות), וגם שתערכי מחקר מקדים – כנסי לאתר שלי ותעברי על עיצובים רבים שלי מהעבר כך שתוכלי למצוא סגנונות שאהבת, וגם כאלו שאהבת פחות. כך, כשתצרי איתי קשר ונוכל להתחיל לתכנן את השמלה שלך, כבר תדעי מה את רוצה ומה את לא רוצה פחות או יותר, וכבר תכירי את הסגנון הייחודי שלי וסוג השמלות שאני בדרך כלל מעצב.
בקיצור, אם תצרי איתי קשר מספיק זמן מראש, אין סיבה שלא תוכלי להתחתן עם שמלת כלה שאני עיצבתי, בין אם את מתגוררת בתל אביב ובין אם בקצה השני של העולם…