מאמרים / שמלת כלה בעיצוב אישי

שמלת כלה בעיצוב אישי

כאשר את מתכננת את יום חתונתך ומגיעה לסוגיה המרכזית של בחירת שמלת כלה ליום הגדול, ישנן שתי אפשרויות עיקריות בהן ניתן לבחור – רכישת שמלת כלה קיימת מתוך קולקציה או קטלוג מסוים, או שמלת כלה בעיצוב אישי, במיוחד עבורך.

בקטע הבא נעסוק באפשרות השנייה – שמלת כלה בעיצוב אישי. מהם היתרונות של אפשרות זו, כיצד מומלץ לעשות זאת ולאילו פרטים חשוב לשים לב במסגרת התהליך?

שמלות כלה מיוחדות בעיצוב אישי

השמלה שמתאימה לך הכי בעולם – יתרונות לשמלת כלה בעיצוב אישי

היתרון הגדול והברור ביותר של בחירה בשמלות כלה בעיצוב אישי היא כמובן ההתאמה המושלמת לגוף שלך. לכל אישה גוף מעט שונה, פנים מעט שונות, שיער מעט שונה ובאופן כללי – מראה ייחודי אשר מבדיל אותה מכל אישה אחרת. בכל הנוגע לשמלת הכלה המעטרת את גופך באחד הימים הגדולים בחייך, את רוצה להיראות הכי טוב שרק ניתן לדמיין, ועל מנת להשיג מטרה זו צריכה השמלה להתאים לך ספציפית בצורה כמה שיותר מדויקת. ואכן, בעיצוב אישי של שמלת הכלה את זוכה להתאמה אישית שלא ניתן להשיג כאשר רוכשים שמלה שכבר מוכנה, מקטלוג או מסלון כלות.

יתרון חשוב נוסף הוא כי במקרה של שמלה בהתאמה אישית את זוכה לאיש מקצוע – מעצב שמלות כלה מקצועי, אשר מלווה אותך בהכנה לחתונה ויידע לסייע לך בצורה הטובה ביותר ליצירת המראה הכולל המושלם – התאמה של שמלת הכלה לעיצוב השיער ולאיפור הכלות, כמו גם ההתאמה עצמה של גוון השמלה לגוון העור שלך, הגזרה לצורת הגוף הייחודית שלך וכו'.

 

למי לפנות לצורך עיצוב אישי של שמלת הכלה?

עבור נשים אשר מעוניינות באפשרות של שמלת כלה בהתאמה אישית – כיצד מומלץ ליישם זאת? בשוק קיימים אינספור סלוני כלות, תופרות אשר מתמחות בתפירת שמלות לפי הזמנה וכו'. על מנת לוודא כי תקבלי את השירות המקצועי ביותר ואת שמלת הכלה המתאימה לך ביותר, חשוב לבחור במעצב שמלות כלה מקצועי, מנוסה ובעל מוניטין רב בתחום.

שמלות כלה בתל אביב

למרות שעולם החתונות בישראל הוא רחב ומכיל אינספור אנשי מקצוע מכל תחום ותחום, מעצבי שמלות הכלה הנחשבים והמוכשרים ביותר אינם רבים במספרם. על מנת להבין האם מעצב שמלות מסוים הוא בעל המקצוע איתו את מעוניינת לעבוד, בחני את עבודותיו הקודמות – מעצבים נחשבים כבר עיצבו אינספור שמלות כלה עבור אינספור כלות בעבר. עברי בסבלנות על התמונות ונסי לראות את עצמך במקום הכלות שבתמונות. במידה ואת אוהבת את סגנון העיצוב וסוג הכלות של אותו מעצב, ובמידה ומדובר אכן בבעל מקצוע מנוסה ובעל "קבלות" מוכחות רבות – תוכלי להיות בטוחה שמצאת את איש המקצוע אשר יהפוך אותך לכלה המושלמת שתמיד חלמת להיות.

 

מה כוללת העסקה, מהו התהליך הצפוי ודגשים נוספים

מהם הדגשים והנקודות שיש להקפיד עליהן במסגרת התהליך של עיצוב אישי של שמלת כלה?

דגש חשוב ראשון הוא לוודא בדיוק מה כוללת העסקה בינם לבין מעצב שמלות הכלה – האם הוא אחראי על השמלה בלבד או גם על אלמנטים נוספים מסביב דוגמת תכשיטים אשר יתאימו לשמלה וכו'? האם התשלום עליו סיכמתם כולל גם פגישות של תיקונים ושינויים במידה וקיים צורך בכך? במידה ואת מעוניינת גם בשמלה נוספת, לחלק המאוחר יותר באירוע, האם ניתן לכלול גם את השמלה הנוספת בעסקה? מהם תנאי התשלום? וכו'.

בנוסף, חשוב להיות סגורים מראש מה בדיוק צפוי לכלול התהליך – לכמה פגישות תידרשי לפני שיתפרו עבורך את השמלה? מהו השירות שאת צפויה לקבל? היכן הפגישות ייערכו? האם מעצב השמלות עצמו יהיה נוכח בכל הפגישות ויעשה את כל מה שקשור לעיצוב ויצירת השמלה או שאנשים נוספים אשר עובדים איתו יהיו מעורבים בתהליך?

לפני שמחליטים מומלץ לבקר בסטודיו ולהיפגש עם אותו מעצב, לנסות לקבל תחושה מסוימת בנוגע ליחס שמעניקים באותו סטודיו לכלות, וכאמור לבחון לעומק עבודות קודמות של אותו בעל מקצוע.

למרות שמדובר בשמלת כלה בעיצוב אישי, ניתן לעשות זאת בכל מיני דרכים, ולקבל תוצאות שונות וטובות יותר או פחות. כל השאלות וההכנות המקדימות האלו יסייעו לך לקבל בסופו של דבר את השמלה המתאימה לך ביותר, אישית עבור הגוף הייחודי שלך.