מאמרים / אין סיבה לסבול – שמלות כלה שנעים ללבוש גם בשיא הקיץ

אין סיבה לסבול – שמלות כלה שנעים ללבוש גם בשיא הקיץ

זוגות רבים מעדיפים להתחתן בעונה החמה של השנה, המתפרסת בישראל על פני כמה חודשים טובים. כבר בסוף מאי ותחילת יוני אנו עשויים ליפול על יום חם במיוחד לחתונה שלנו, כאשר ביולי ובאוגוסט כמעט בטוח שהחתונה שלנו תתקיים ביום חם ולח. בעוד אירועי קיץ נהנים מלא מעט מאפיינים ויתרונות של העונה החמה, החום הכבד עלול להעיק ולהקשות, במיוחד על הזוג המתחתן אשר לרוב מתרוצץ לאורך יום החתונה כולו. לכן, ניתן, מומלץ ואף רצוי להתחשב בכך בבואנו לבחור שמלות כלה לחתונה קיצית.

שמלות כלה קצרות ואווריריות

המאפיינים הבסיסיים ביותר שניתן להציע עבור שמלת כלה שנעים יהיה להתחתן בה גם בשיאו של הקיץ הם אורך הבד (כמה מגוף הכלה מכסה השמלה), סוגו (עד כמה הבד אוורירי ונושם) והאופן בו מכסה השמלה את גוף הכלה (האם השמלה צמודה, האם חלקים בה רפויים יותר ומאפשרים אוורור טוב וכו').
ואכן, כלות רבות בוחרות להתחתן כיום בשמלות כלה קצרות יחסית, לפחות בחלקן העליון. שמלות בהן הזרועות חשופות לחלוטין מאפשרות לכלה אוורור טוב בפלג הגוף העליון, ומקלות עליה מאוד לאורך יום החתונה. באופן דומה, ניתן לשלב תחרה אוורירית, למשל, באזורים רבים ושונים של שמלת הכלה, וכך להכניס אווריריות ולאפשר לרוח הנעימה לקרר את הגוף במהלך השעות שלפני האירוע, כמו גם האירוע עצמו.
פתרון אלגנטי נוסף המתאים במיוחד לכלות המעוניינות בשמלה לא נועזת אשר אינה חושפת יותר מדי עור, הוא להשתמש בבדים רפויים יחסית, אשר מתנופפים ברוח ומאפשרים לכלה ליהנות מקצת אוויר, למרות שמרבית גופה מוסתר על ידי הבד.

מעצב שמלות כלה שכבר ראה הכל ויודע כיצד מרגישה כלה בחתונת קיץ

שמלת כלה המתאימה לחתונה קיצית היא סיבה טובה נוספת לעבוד עם מעצב שמלות כלה מנוסה וותיק אשר כבר ראה הכל, ועיצב אינספור שמלות כלה ספציפית עבור חתונות קיץ. מעצב אשר יודע בדיוק כיצד מרגישה הכלה לאורך יום החתונה הנערכת ביולי – אוגוסט יידע עד כמה חשוב לעצב את השמלה כך שלכלה יהיה כמה שיותר נעים ואוורירי.

כלות רבות חוששות מלבצע התאמות מרחיקות לכת בשמלת הכלה שלהן על מנת להיערך לחום ביום החתונה. הן מעדיפות לא לקחת סיכונים וללכת על המלה כמה שיותר אלגנטית ומעוצבת, גם במחיר של אי נוחות ומצב בו הן סובלות מחום מעיק לאורך האירוע. חשוב מאוד שכלה אשר חושבת כך תיקח בחשבון שתי נקודות חשובות – הראשונה היא כי מדובר ביום החתונה שלך, ואין כל סיבה שתסבלי ביום זה, גם לא אם את חושבת שזה על מנת להיות יפה יותר. כאמור, מעצב טוב יידע להתאים עבורך שמלה מושלמת ומדהימה גם כאשר היא מותאמת לאקלים חם. הנקודה השנייה היא כי גם איפור הכלות שלך ובמידה מסוימת אף עיצוב השיער תלויים בעד כמה תזיעי ועד כמה יהיה לך חם. לכן, שמלה אוורירית בה נעים להסתובב חשובה מאוד גם מבחינת המראה הכללי שלך ככלה.