מאמרים / שמלות כלה ברמה אחרת

שמלות כלה ברמה אחרת

עיצוב שמלות כלה הוא תחום השמור למקצוענים בלבד. לא כל מעצב אופנה יכול לעסוק בכך היות ועיצוב שמלות כלה מצריך עמידה באתגרים שלא קיימים למשל בשמלות ערב או פריטי אופנה אחרים. העיסוק בתחום זה נחשב לאומנות של ממש ובאופן טבעי למדי הניסיון עושה את ההבדל בין שמלות כלה בינוניות לבין שמלות כלה ברמה אחרת. אם נשווה שתי שמלות כלה של מעצב בתחילת דרכו ושל מעצב-על נראה הבדלים בולטים שיכריעו את הכף ובהחלט יסגירו מי עומד מאחורי עיצוב כל שמלה.

ריבוי המעצבים בתחום זה אכן יוצרים את המגוון הרצוי וכל כלה בהחלט עשויה למצוא תוך זמן קצר את השמלה שתהלום אותה ביותר. לצד מעצבים וותיקים וידועים בתחום תמיד ניתן למצוא מעצבים כישרוניים לא פחות שניסיונם לא מתפרס על פני שנים רבות. ניתן לומר שאצל מעצב שמלות הכלה היא הזדמנות ללמוד אך גם לטעות וכידוע מטעויות למדים.

מעצב שמלות כלה

מעצב וותיק ומנוסה בתחום יודע את עבודתו היטב וכל כלה עבורו היא הזדמנות להפתיע ולרגש עם דגם יצירתי ומיוחד עוד יותר שיגרום לכלה לקצור מחמאות רבות. צריך לזכור, אירוע החתונה הוא אכן אירוע של פעם בחיים ולכן לא כדאי להתפשר על המעצב שיהיה אחראי למראה שלך בערב המיוחד ביותר בחייך. קרוב לוודאי חלמת כל השנים כיצד את עומדת להיראות ביום חתונתך ולכן לא כדאי לך להיות פזיזה בבחירה דווקא עכשיו ולפעול על פי שיקולי תקציב בלבד.

אין ספק שעל איכות של שמלות כלה אין להתפשר לכן גם תמצאי הבדלים רבים בין השמלות הרגילות לבין שמלות כלה ברמה אחרת השמורות לפרי דמיונם של מעצבי-על בלבד. עובד כהן הוא אחד ממעצבי העל של ישראל. מאחוריו עומד רזומה מפואר של עיצוב שמלות כלה וערב לאלפי לקוחות מרוצות הכוללות גם סלבריטאיות רבות. עובד כהן נחשב למובילים בתחום זה ולמכתיב אופנה מוערך במיוחד. בקומפלקס שלו במרכז הארץ תוכלי להתרשם ממאות הדגמים שבהחלט ניתן לומר עליהן שהן שמלות כלה ברמה אחרת.

מאחורי ניסיון עתיר שנים, עומד מעצב העל עובד כהן בגאווה ומקפיד על חידוש הקולקציות מדי מספר חודשים. העמידה של המעצב עם האצבע על הדופק גורמת לכך ששמלות הכלה והערב שהוא עומד מאחוריהן תמיד תהיינה עדכניות ואופנתיות ביותר, ותהפוכנה ליצירות אומנות מעניינות ומרהיבות ומודל לחיקוי עבור מעצבים רבים.