מאמרים / תפירת שמלת כלה

תפירת שמלת כלה

תפירת שמלת כלה

שמלת כלה תופרים, בדרך כלל, במשך מספר חודשים, וכדאי לכל אחת לזכור עובדה זאת. גם תהליך בחירת שמלת הכלה הוא ארוך יחסית, ונעשה לאחר התלבטויות שונות. כאשר עושים את התפירה בבית אופנה מיוחד ומעולה כמו של עובד כהן, יהיה צורך להצטייד בסבלנות רבה, מאחר והמעצבים והתופרים שלו מקפידים מאוד על איכות השמלה, והם יבקשו ליצור אותה לאחר מספר מדידות הכרחי. נכון הוא שתמיד יש אפשרות לתפור שמלה בזמן קצר יחסית, על פי בקשת הכלה, עקב סיבות שונות, אבל, ככלל, כל התהליך דורש את הזמן שלו.

סגנונות שמלות

עובד כהן ידוע כמעצב יצירתי ומוכשר, אבל גם קפדן בביצוע התפירה. איכות תפירת העילית והגימור המושלם מאפיין את כל העבודה שלו, וקו העיצוב שלו ייחודי, וכל כלה צריכה להחליט איזה סגנון משמלות הכלה שהוא יוצר מתאים לה ביותר. יש שמלות צמודות לגוף, יש שמלות כלה נפוחות, יש עם גזרה מתרחבת. אחרות תהיינה עם מחשופים נדיבים, ורבות אחרות תהיינה צנועות ומותאמות לכלות מהמגזר הדתי. כך, שכל כלה תמצא את הסגנון המתאים לטעמה ולגזרתה.

תכנון משותף

עובד כהן, שיש לו צוות תופרים ומעצבים מקצועי, קשוב מאוד לרצונות של הלקוחות שלו, הוא יקשיב לבקשותיהן ויתרום מהידע שלו והניסיון המצטבר הרב שלו, על מנת לתת את העצות הנכונות. בסופו של דבר רצון הלקוחה הוא שיקבע , אבל לשיקול דעתו של המעצב יש משקל לא קטן בעת העיצוב, והכול ייעשה בדרך של שכנוע והסבר. מעבר לתפירה המושקעת יהיה צורך בקבלת החלטות על מלבושים נלווים שונים, כמו: הינומות, שובל, חגורות משי או קטיפה להבלטת המותניים ועוד.

הכנת הכלה לחתונה

הכנת השמלה תסתיים זמן מה לפני החופה, והיא תועבר לכלה, או לסלון הכלות, או לכל מקום שבו תערוך הכלה את הכנותיה ביום הנישואין. לאחר שמכינים את התסרוקת, מאפרים, מטפלים בכל ענייני הקוסמטיקה הדרושים, יגיע העת שבו תלבש הכלה את השמלה המיוחדת שנתפרה עבורה. כאשר יגיע החתן לקבל את פניה, ולקחת אותה אל אולם האירועים, היא תיראה לעיניו יפה וזוהרת. שני בני הזוג יגיעו, מאושרים, אל קבלת הפנים ואל האורחים.