מאמרים / שתי שמלות כלה במבצע

שתי שמלות כלה במבצע

אם בעבר בחירת שמלת כלה נחשבה למשימה מורכבת הרי שבימינו, ובהתאם למגמה הרווחת כיום, הפכה משימה זו לעוד יותר ארוכה. הטרנד החדש של כלות רבות הוא לבחור שתי שמלות כלה. האחת לשלב הרשמי של צילומי החוץ הרומנטיים יחד עם הבעל לעתיד ולחלק המרגש של החופה והשנייה לשלב היותר משוחרר של האירוע על גבי רחבת הריקודים.

באמצעות בחירה של שתי שמלות במבצע ניתנת לך האפשרות לממש את הפנטזיה שלך ולא להסתפק רק בשמלת כלה אחת, אלא לבחור את השמלות המתאימות לך ביותר וליהנות משני עולמות שונים של עיצוב ומראה זוהר ונוצץ, כיאה לכוכבת הערב ולערב המיוחד ביותר בחייך. בדרך כלל השמלה הראשונה הנבחרת תהיה שמלת כלה מהדגמים החדישים שיצאו אל השוק, הסגנון הרווח הוא שמלה צמודה בחלקה העליון עם מחשוף נדיב לצד חלק נפוח המתחיל מהחלק של הירך ולא מהמותן. גזרה זאת אופיינית ומבוקשת על ידי כלות רבות באחרונה, כאשר השמלה השנייה היא משוחררת יותר ללא נפח.

מעצבי שמלות כלה רבים מודעים למגמה ההולכת וגוברת המאפיינת ביקוש זה ומציעים לכם לבחור את שמלות הכלה שלכן מתוך מבחר רב של סגנונות עיצוב. אם את מעוניינת בשתי שמלות כלה במבצע כדאי לך להיכנס לקומפלקס המרהיב של מעצב העל עובד כהן בתל אביב ולהתרשם ממבחר הדגמים בנוסף לדגמי שמלות כלה החדשות שיצאו אל השוק. עובד כהן הוא אחד מבכירי המעצבים בתחום זה ומהכישרוניים ביותר שיש בענף. המוניטין הרב של המעצב בתחום עיצוב האופנה בכלל ובתחום עיצוב שמלות כלה בפרט הובילו אותו להיבחר על ידי רבים כמכתיב אופנה של ממש. עובד כהן מציע מבחר עשיר קולקציות שמלות כלה יוקרתיות ומרהיבות וילווה את תהליך הבחירה של כל כלה במקצועיות ואדיבות רבה עד לשביעות רצונה המלאה והמראה המושלם הרצוי. אצל עובד כהן תמצאי שתי שמלות כלה במבצע וכדי להתרשם בעצמך מהמגוון העשיר ומהרמה הגבוהה ביותר המאפיינת את שמלות הכלה והערב.