מאמרים / שמלת כלה אשר תואמת לשמלות השושבינות או עומדת בפני עצמה?

שמלת כלה אשר תואמת לשמלות השושבינות או עומדת בפני עצמה?

ישן שאלות רבות בהן את צריכה להכריע בנוגע לשמלת הכלה שלך בחודשי ההכנה שלפני החתונה – באיזה סגנון של שמלה את מעוניינת להתחתן? עד כמה את מעוניינת שמלת כלה מסורתית, או לחילופין מודרנית ופרוגרסיבית? עד כמה נועזת את רוצה להיראות בשמלת הכלה שלך? כמה עור ומחשוף נרצה לחשוף? עד כמה נרצה בדים ארוכים ומראה גרנדיוזי ועד כמה נרצה שמלה צנועה וסולידית יחסית?

שאלה נוספת בה כדאי להתחשב היא ההתאמה של שמלת הכלה לסביבה בזמן האירוע, וספציפית לשושבינות המלוות את הכלה לחופה. האם נרצה שמלה אשר תואמת את השמלות והמראה הכללי של השושבינות או שמא תעדיפי לייחד את עצמך ככלה, ולבחור בשמלה שונה לחלוטין מזו של השושבינות?

מראה אחיד ומשפחתי – שמלות תואמות לכלה ולשושבינות

אפשרות ראשונה בהקשר זה היא ללכת על שמלות תואמות – אין זה אומר כמובן שהכלה תלבש את אותה שמלה כמו אלו של השושבינות. היא עדיין הכלה ועליה להיות מיוחדת ומובדלת משאר האורחות, וגם מהשושבינות. אך ניתן לבחור שמלת כלה אשר תואמת את אלו של השושבינות, למשל – באותם גוונים, באותו עיצוב כללי, באותו שימוש בתחרה או באלמנטים ייחודיים אחרים. מעצב שמלות כלה טוב יידע להציע לך סט של שמלות, שמלות מסוג אחד עבור השושבינות ושמלה תואמת, מאותו סט, אך שונה, עבור הכלה.

המראה המתקבל מבחירה כזו הוא מראה אחיד ומשפחתי במובן מסוים – האורחים רואים בבירור כי השושבינות והכלה קשורות האחת לאחרות באופן וויזואלי, ומראה זה יוצר כאמור תחושה של משפחתיות וקרבה. המראה האחיד הזה בא פעמים רבות על חשבון הייחודיות של הכלה, אך גם כאן מעצב טוב ומנוסה יכול להתגבר על האתגר – לגרום לכלה להיראות ייחודית ומיוחדת, ועדיין תואמת במידה רבה את מראה השושבינות.

 

לייחד ולהבדיל את הכלה משאר האירוע – שמלת כלה נבדלת וייחודית

האפשרות השנייה היא לא להתאים כלל את שמלת הכלה לשמלות של השושבינות, וזאת על מנת לייחד ולהבדיל ככל הניתן את הכלה משאר האירוע. כלות רבות מעוניינות להתחתן במראה הכי בולט, זוהר וייחודי שיש, וזאת ניתן להשיג גם על ידי הבדלת הכלה משאר האירוע באופן מובהק. גם כאן, מעצב שמלות כלה מנוסה יידע לעצב את השמלה (ואת שמלות השושבינות) כך שנוכל להרוויח משני הכיוונים – הכלה תיראה הכי ייחודית ומיוחדת שרק ניתן לתאר, אך השמלה שלה לא תהיה לחלוטין שונה ו"תלושה" מהסביבה שלה, ומשמלות השושבינות. זאת ניתן להשיג על ידי שמירה על אחידות בין השמלות בחלק מהקווים העיצוביים, וויתור על האחדות בחלקים אחרים. למשל – שמלות המעוצבות באותה גזרה אך מתאפיינות בגוונים שונים, או להיפך.

שמלות כלה צמודות

 

בשורה התחתונה, בין אם את בוחרת להתאים את שמלת הכלה שלך לאלו של השושבינות, ובין אם את הולכת על האפשרות השנייה, הדבר החשוב ביותר הוא לעבוד עם מעצב שמלות מוכשר ומנוסה – הוא יידע לעצב ולהתאים את השמלות לכל אחד מן המצבים באופן אופטימאלי, כך שבחתונה יתקבל בדיוק האפקט הרצוי.